• Ja ik heb een idee,

    Anouk is een grote fan van ..... Ze leest de boeken iedere avond, en heeft de serie al 10 keer uitgelezen. Maar op een avond als ze het 1e boek leest gebeurt er iets vreemds. Als Anouk een woord uitspreekt wat haar eigenlijk nog nooit is opgevallen word ze in het boek gezogen! En leeft naast haar favouriete personage .....! Hoe zal dit aflopen? Komt ze ooit nog terug of blijft ze voor altijd in het boek?!


    Orgineel of niet?
    Leuk idee of niet?
    Titel?
    Twilight Saga of Harry Potter?


    Ja kijk, mijn probleem is dat ik dit over Twilight of HP wil doen. Twilight omdat dat recent is en ik de boeken geweldig vind. Maar Harry Potter omdat dat orgineler is denk ik. Maar het probleem is dat ik van Twilight me alles herriner en van HP niet x'D
    Mijn voorkeur gaat uit naar Twilight. Maar goed, ik wil ook weten wat jullie er van vinden :)


    -

    Orgineel of niet? Jawoel!=)

    Leuk idee of niet? Joa!=D

    Titel? Slipped In A Book. [/Or Something:P]

    Twilight Saga of Harry Potter? Twilight<3 Maar dan niet het hele verhaal, maar dan bv wel met vampieren enz.

    Succes!;)


    everything, in time

    Orgineel of niet? Jawoel!=)

    Leuk idee of niet? Joa!=D

    Titel? Slipped In A Book. [/Or Something:P]

    Twilight Saga of Harry Potter? Twilight<3 Maar dan niet het hele verhaal, maar dan bv wel met vampieren enz.

    Succes!;)

    Ja idd, ik wilde ook niet het verhaal namaken, wnat dan bn ik illegaal bezig x'D

    Gewoon andere dingen enzo^^


    -

    (...)
    Ja idd, ik wilde ook niet het verhaal namaken, wnat dan bn ik illegaal bezig x'D

    Gewoon andere dingen enzo^^


    Idd! Maar hij is wel leuk.
    Ik hoop dat het gaat lukken, en als er nou iets is, help ik graag hoor!;)

    Ik wil ook een nieuwe serie schrijven, but I have no ideas! Bad English.

    Laat je me weten als deel 1 er is?

    ×


    everything, in time

    Ja ik ga denk ik nu ff beginnen met schrijven^^


    -

    Nouw.. ik sluit me aan met de mensen hier boven.. Maar als je Twilight neemt. moet jhe wel bedenken, dat veel mensen nog niet alle boeken hebben gelzen.. dus moet jhe er rekening mee houden,, dat je niet alles veraat..
    en wel gewoon je eigen verhaal lijn maken ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik zal het zo laten want dan is het pas echt orgineel en dan zal ik het echt willen lezen :Y)


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Nouw.. ik sluit me aan met de mensen hier boven.. Maar als je Twilight neemt. moet jhe wel bedenken, dat veel mensen nog niet alle boeken hebben gelzen.. dus moet jhe er rekening mee houden,, dat je niet alles veraat..
    en wel gewoon je eigen verhaal lijn maken ;]


    Agree<3


    everything, in time

    Nouw.. ik sluit me aan met de mensen hier boven.. Maar als je Twilight neemt. moet jhe wel bedenken, dat veel mensen nog niet alle boeken hebben gelzen.. dus moet jhe er rekening mee houden,, dat je niet alles veraat..
    en wel gewoon je eigen verhaal lijn maken ;]

    Hihi, ik hb ze zelf ook nog niet allemaal gelezen hoor^^
    Ik bn pas bij Eclipse :P


    -

    Slipped in a Book
    Hij is af, deel 1^^


    -

    -Is allereerst Trots dat je haar Titel neemt!:X-
    -Gaat nu lezen:Y)-

    -Vind hem mooi en leuk!<3-


    everything, in time

    Whieh!^^
    Jeej :]


    -

    Lieve kindjes, allemaal ff een reactie plaatsen^^
    En alvast bedankt voor het maken!:Y)
    Dit kind gaat nu naar de hockey, wnat die moet over 1 uur en 10 minuten een wedstrijd spelen tegen Breda MB3 op DDHC in Raamsdonksveer^^
    Omg heel verhaal x'D
    Najha, byebye <33


    -