• Een jongen in mijn klas heeft, laten we zeggen, zero friends. En hij zegt steeds van 'Ja die vind ik mooier dan die.' Maar de volgende dag is dat al weer anders. Ik bedoel, hoe kun je de ene dag die mooier vinden en de andere dag de ander? Inderdaad, gaat dus niet. En hij heeft het ook al verschillende keren aangevraagd met meisjes uit mijn klas, die hem steeds afwezen. Gelukkig had hij mij niet gevraagd, omdat hij dacht dat ik een lief had. Maar omdat dus niemand hem wou, had hij een vriendin 'verzonnen'. Ze heette Eva en is niet zo mooi, maar wel lief. Wij steeds vragen voor een foto van haar enzo, die hij dus niet had. Enkele dagen later, zaagden we nog altijd en de volgende dag was het plotseling uit. Dan had hij een verhaal verzonnen die ongeveer zo ging; hij had afgesproken met Eva om naar de cinema te gaan en belde aan bij haar thuis, maar de moeder deed open. Hij vroeg dus waar Eva was en die moeder antwoorde 'Jij bent zeker haar schoolvriend? Ze is nog even met haar lief weg en komt zo weer terug. Wil je even binnen komen?' En hij dus van nee danku en wachtte tot die moeder terug binnen was en ging zich toen verstoppen achter een boom. Dan ging hij kijken wanneer die Eva terug kwam. Die Eva kwam dan hand in hand thuis met een andere jongen en zoende hem als afscheid. Maar hij bleef gewoon achter die boom zitten. Toen wachtte hij vijf minuten en ging terug aanbellen. Toen Eva open deed vroeg hij of ze hem niets moest vertellen, maar zij begreep niet wat hij bedoelde, dus gingen ze samen naar de cinema alsof er niets gebeurd was. Na de cinema, ging hij terug achter die boom zitten en keek of er nog een jongen kwam en inderdaad, er daagde weer één op. Toen sprong hij achter de boom vandaan en 'betrapte' Eva op heterdaad. Uiteindelijk was ze met nog een andere jongen samen, dus waren ze met vier. Samen hadden ze haar dan gedumpt en begon ze te wenen. Dat was ongeveer zijn verhaal, maar ik bedoel, dat kind gaat 3x op één dag naar de cinema? Ooh ja tuuuuuurlijk ! En ze is lelijk, maar heeft wel met 4 jongens? En waarom ging hij achter die boom zitten wachten nà dat hij met haar naar de cinema was geweest? Maak je verhaal dan tenminste geloofwaardig weet je. Zo is er ook nog een verhaal van een meisje dat ik ken die ook een verzonnen vriendje had en beiden zijn de 15. Komaan, hoe zielig ben je wel niet om dan nog een verzonnen lief te hebben. Inderdaad, behoorlijk zielig en dat is nog zacht uitgedrukt. Maar ik heb geen zin om dat verhaal van dat meisje nog te typen, tenzij jullie dat willen? Anyways, reacties ? n_n


    All was well.

    oooh dat,
    dat is zoo dom he :X


    It's not the same without you.

    misschien wil hy gewoon vrienden maken,
    het is ook erg als je geen vrienden hebt hoor. -__-


    None but ourselves can free our minds.

    Djeezes, je weet nog geneens de reden waarom hij dat deed. --'

    En djezus, jullie kennen hem niet eens en weten half niet hoe debiel die is. Hij lacht heel het gebouw bij een als je gewoon pudding zegt --' en hij noemt me steeds Princess en stuff.


    All was well.

    Maar Lize begrijp dat dan
    Zo probeert hij jou te verleiden.
    Mannetjes gaan rare dingen doen wanneer ze Lize zien. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ken hem inderdaad niet en jij kent hem waarschijnlijk ook niet écht. Iedereen heeft het toch altijd over hokjesstoppen, en dat is wat jij nu ook doet. --'

    Vergeet dat maar Joy :3
    Half niet zo raar als jij doet ! n_n


    All was well.

    Ik ken hem inderdaad niet en jij kent hem waarschijnlijk ook niet écht. Iedereen heeft het toch altijd over hokjesstoppen, en dat is wat jij nu ook doet. --'


    Ik zit er al een jaar bij in de klas naast hem. de hele tijd. hoezo ken ik hem niet?


    All was well.

    Vergeet dat maar Joy :3
    Half niet zo raar als jij doet ! n_n

    En dan te bedenken dat ik Lize niet zie.
    ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)

    Ik zit er al een jaar bij in de klas naast hem. de hele tijd. hoezo ken ik hem niet?

    Ik zei, niet écht.
    Jij weet waarschijnlijk niet hoe hij zich vanbinnen voelt ofzo.

    (...)
    En dan te bedenken dat ik Lize niet zie.
    ^^


    Omgeeh, ga je helemaal angstaanjagend doen als dat wel gaat gebeuren ! ö


    All was well.

    (...)
    Ik zei, niet écht.
    Jij weet waarschijnlijk niet hoe hij zich vanbinnen voelt ofzo.


    Weet jij dat dan ? Nee! Weet ik het beter als jou? Ja!
    Dan mag je nu je bek houden of en pb sturen, want ik wil die kido's hier niet laten meegenieten, als je begrijpt wat ik bedoel. en ruzie maken doe ik niet, is Tanya der werk :'D


    All was well.

    (...)

    Omgeeh, ga je helemaal angstaanjagend doen als dat wel gaat gebeuren ! ö

    Ehm, wat betekende Omg ook alweer? :')
    OME, ja man, nog angst-aan-ja-gen-der dan ik nu al ben Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Ehm, wat betekende Omg ook alweer? :')
    OME, ja man, nog angst-aan-ja-gen-der dan ik nu al ben Ö


    ORAAL MET GENIN. -dit werd mede mogelijk gemaakt door debielde kido's uit mijn klas- Omg. en man, I don't even want to knooooooow ! ö


    All was well.

    (...)

    Weet jij dat dan ? Nee! Weet ik het beter als jou? Ja!
    Dan mag je nu je bek houden of en pb sturen, want ik wil die kido's hier niet laten meegenieten, als je begrijpt wat ik bedoel. en ruzie maken doe ik niet, is Tanya der werk :'D

    Als jij denkt dat je het beter weet, goed voor jou, maar jij weet écht niét hoe zo'n mensen zich kunnen voelen.
    En voor pb'en is m'n pc te traag. :X