• Ja, ik heb op mijn harde schijf nog maar 2O% vrij. Gisteren nog maar 8% en heb een hele boel moeten verwijderen en nu nog maar 2O%. Ik moet iets hebben dat dat meer ruimte geeft, want anders kan mijn harde schijf crashen en dat wil ik niet. Iemand tips?


    You'll never dream alone. <3

    De computer van mijn vader zat ook eens vol en ze hebben daar gewoon geheugen bijgezet.


    Listen to what we're not saying..

    waar kan je dat zien?:O
    hoeveel er nog over is?:O


    Nvt

    Dus moet ik gewoon een nieuw geheugen kopen? Ö -Zoekt naar een prijs-


    You'll never dream alone. <3

    waar kan je dat zien?:O
    hoeveel er nog over is?:O


    Dan moet je naar "computer" gaan en rechter muisknop op de harde schijf doen (C en misschien D) en dan eigenschappen doen. de rest spreekt voor zichzelf :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    waar kan je dat zien?:O
    hoeveel er nog over is?:O


    Ga naar 'Deze Computer' klik 1 keer met je rechtermuisknop op je workstation, -wat bij de meeste gevallen 'Station C' zal zijn- ga naar 'eigenschappen' en dan ben je er.


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Dan moet je naar "computer" gaan en rechter muisknop op de harde schijf doen (C en misschien D) en dan eigenschappen doen. de rest spreekt voor zichzelf :P

    (...)

    Ga naar 'Deze Computer' klik 1 keer met je rechtermuisknop op je workstation, -wat bij de meeste gevallen 'Station C' zal zijn- ga naar 'eigenschappen' en dan ben je er.

    oo okee, dankje :):P


    Nvt