• If You Would Say That This Love Was Forever, Than I Would Know That You've Lied. If You Would Say That This Friendship Would Last Forever, Than I Would Know That You Like To Make Me Cry,
    Cause About All The Things You Said, I Only Can Remember That One That Has Broke My Heart, Tear Out My Soul and Made Me Cry. Those Three Little Words Has Made Me Forever and Now Girl I'm Proud To Say : I Hate You. =']


    We can only learn to love by loving.

    ik had geen zin om het te lezen met al die hoodletters, maar heb het toch gedaan en nu wil ik weten over wie het gaat n-n


    All was well.

    ik had geen zin om het te lezen met al die hoodletters, maar heb het toch gedaan en nu wil ik weten over wie het gaat n-n


    Over iemand die mij gebroken heeft

    en ik hou van hoofdletters =']


    We can only learn to love by loving.

    Ach. Ik snap nix vn engels. Vertaling ? ;D


    A. ikmisje.

    Ach. Ik snap nix vn engels. Vertaling ? ;D


    Als jij zou zeggen dat deze liefde voor altijd was,dan zou ik weten dat je loog.Als jij zou zeggen dat deze vriendschap voor eeuwig was,dan wou jij mij aan het huilen maken.

    Omdat ik na al die dingen die je zei,ik alleen nog die drie woorden herinner. die drie woorden die mijn hart braken,mijn ziel kapotgemaakt en hebben mij laten huilen. deze drie kleine woordjes hebben mij voor altijd gemaakt en nou meid ben ik trots om te dit te eggen : IK HAAT JE/ =']


    We can only learn to love by loving.

    Wauw. mooi :]


    Protège moi de mes désirs.

    Mooi :]


    Only losers can act the way you do