• ik ga dus komende week naar nieuwe school.
    ik kan dinsdag of woensdag al beginnen.
    ik ga daar dus havo doen en dat kan op school waar ik nu op zit niet, en nu moet ik dus de laatste 2/3 maande van het schooljaar heel hard werke probere 2 havo af te maken en dan gaan ze kijke of ik naar 3 havo mag.

    maar ik heb dus nagevraagt en er zit dus echt haast niemand die ik ken in die klas (huil) alleen 2 vet stomme jongens die ik nog van bassisschool ken-.-' en die mocht ik toen al nu dus denk nu ook niet. en op in fietsclubje ken ik alleen 1 meisje van oude school meer niet.

    conclusie: ik ga naar nieuwe school midden in het schooljaar, ken haast niemand en ben hardstikke bang dat ze me niet mogen ofzo

    ik ben dus echt hardstikke bang dat ik ten 1e mijn oude vrienden kwijt raak en alles, dat niemand daaro mij mag,en dat ik havo niet haal en dan alsnog naar teoretisch moet [of hoe je het ook maar schrijft]

    wat zouden jullie doen?


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Gewoon je best blijven doen, jezelf blijven & je vooral niet druk maken over nieuwe vrienden enz. Want die komen vanzelf.


    Protège moi de mes désirs.

    Probeer positief te blijven:Y)
    Trek je niks aan van die mensen, ze betekenen niks in je leven. Maak je daar geen zorgen om, probeer om er het beste van te maken =]
    Havo haal je wel zolang je het zelf écht wilt.
    Succes!


    believers never die.

    Vrienden komen van zelf, echt maak je neit druk! :Y)
    Ik bn dit jaar ook op een nieuwe school begonnen, het is wel even en maar het went en mensen zullen vanzelf op je af stappen^^
    Bn je alto ofzo? Emo of Goth? Ik raad aan de 1e paar dagen je niet te opvallend te kleden. Anders gaan ze je alleen na staren ofzo. -spreekt uit ervaring-


    -