• Ik heb het over jullie, ja. Like, als er iemand een topic maakt over die clinch tussen emo's en jumpers om daarover dan zijn die reacties van sommigen zo ergelijk. Meteen die reacties van;'Hoeveel topics moeten er nu nog komen?' Shiit, gast lees en reageer dan niet op dat topic. Staat het jullie niet aan leave dan maar mensen hebben geen zo'n onnodige domme reacties nodig. En als jullie niet willen reageren doe het dan niet.
    Liever geen reacties dan van die kutreacties waar je niets mee bent.



    /Game-over/


    Innocence.

    Na om eerlijk te zijn vind ik dit eigenlijk ook zo'n topic die ik nogal dom vind maar soit.
    Ergens heb je wel gelijk.
    Da's ook de reden waarom ik niet vaak dingen op het forum post, omdat ik toch niets zinnig heb te zeggen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Mijn papa is weggos, eat that. (duivel)

    Kak, daar kan ik niet tegenop (geeft zich over en legt geweer op de grond):X


    The soul needs autumn.

    Mijn mama heeft me altijd geleerd: als je niets goeds te zeggen hebt zeg dan niets.
    Laten we even zeggen dat mijn aantal forumposts 5 x zo hoog had kunnen zijn.

    Eens.
    Deze keer ben ik het wel met je eens n.n

    waarom kan rutger niet instelle dat je niet een nieuwe topic mag maken met dezelfde inhoud :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    Gha, maar mijn Papa is de slimste, slimmer dan al jullie mama's.(duivel)


    Tss, dan ken je mijn oma niet! (cat)

    Sommige reacties slaan nergens op, maar als datzelfde onderwerp al in 20 andere topics staat, dan zijn het ook domme topics.


    -

    Ik snap jou punt. Maar topics zijn er voor open antwoorden van anderen, anders maak je geen topics aan. Kun je daar niet tegen? Dan kun je er maar beter geen aan maken.


    Wie du mir, so ich dir.

    waarom kan rutger niet instelle dat je niet een nieuwe topic mag maken met dezelfde inhoud :O

    Volgens mij is dat technisch een beetje onhaalbaar. (:

    Mijn mama heeft me altijd geleerd: als je niets goeds te zeggen hebt zeg dan niets.
    Laten we even zeggen dat mijn aantal forumposts 5 x zo hoog had kunnen zijn.


    Daar ben ik het nou eens helemaal mee eens, vaak is wat ik wilde zeggen al gezegd, of is vind ik mijn mening niet belangrijk genoeg om hier neer te zetten :P

    ze doen maar. i don't care. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik snap jou punt. Maar topics zijn er voor open antwoorden van anderen, anders maak je geen topics aan. Kun je daar niet tegen? Dan kun je er maar beter geen aan maken.


    Maar als ze gaan beginnen schelden mag je je toch niet laten doen :'D

    Eeuh ja zekers?
    Najaa eigelijk heb ik er niet zo veel last van als mense da doen..


    Your Butt is Mine!

    Als je het niet aanstaad of niet weet waar het over gaat,hou dan gewoon je bek. Komen dr ook geen problemen.

    Raquel de profeet sprak.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    uhmm okee

    Je hebt helemaal gelijk ! :Y)

    Eindelijk iemand die verstandig is !

    Ik haat die onzinnige kut reactie's namelijk ook, en als ik er dan wat van zeg, dan krijg ik meteen weer gezeik van: Je vraagt toch om ons mening?(wat niet zo is) Dan moet je ook niet zo aangebrand doen" Jezus hé... -_-'

    Coowlw topic ! (nerd)


    Scream for mercy!