• Bloody Mary??

    x


    Stop holding me under and let me breathe.

    Nee, x'D totaal niet. kan wel echt zijn, maar k geloof er niet in.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Oeeeeeh.
    Dat is de dochter van Hendrik de Achtste en zijn eerste vrouw, Catharina van Aragon. Het enigste van de zes kinderen van het koppel dat overleeft na de geboorte. Wanneer de troonopvolgers van Hendrik, verwekt bij andere vrouwen, dood gingen, werd zij koniging van Engeland. Ze maakte Engeland Katholiek, door de Protestanten te laten vermoorden omdat haar moeder ook Katholiek was.
    - voelt zich nerdig -
    Trouwens, wat valt hieraan te geloven, dat is gewoon geschiedenis? :'D

    Ik geloof er niet in, maar zou het nooit durven proberen oO :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik geloof er niet in, maar zou het nooit durven proberen oO :'D


    Protège moi de mes désirs.

    Ik geloof er in want ik heb het al gedaan en toen werd ik vermoord. Jha, ik ben Marilyn Monroe en hed dat gedaan zo drie keer Bloody Mary voor de spiegel gezegd. En nu ben ik dood en toch zit ik hier nog. Mijn geest zal nooit rust vinden tot Marilyn Manson zelfmoord pleegt.

    [En wie dit geloofd is dom.]

    Ik geloof er in want ik heb het al gedaan en toen werd ik vermoord. Jha, ik ben Marilyn Monroe en hed dat gedaan zo drie keer Bloody Mary voor de spiegel gezegd. En nu ben ik dood en toch zit ik hier nog. Mijn geest zal nooit rust vinden tot Marilyn Manson zelfmoord pleegt.
    [En wie dit geloofd is dom.]

    Kak, dan ben ik dom.


    The soul needs autumn.

    Buhu, volgens mij is het niet echt. Ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd. ._.

    ik geloof het niet, maar toch zou ik het nooit durven proberen, ik vind het toch wel engachtig,,


    Nvt

    Das gewoon een fabeltjeee.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Hha, dat gingen wij met kamp doen. Één zo'n meisje flipte helemaal en dacht dat ze spoken zag. Haha vet lame en toen riep iedereen boe tegen haar en ging ze janken :'D Maar geloof er niet in ze is nep. Niemand kwam.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meerdere keer geprobeert en er gebeurde niets.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    wat is dat?:d
    x.


    ok

    Ik wil die mythe wel eens uittesten hoor......


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik weet niet, ik vind het wel engig ;d

    Ik wil die mythe wel eens uittesten hoor......

    go for it!