• EDIT; Mensen, Layla is terug <3.
    [/slotje]

    Heey.
    Ik moet dit verhaal gewoon even kwijt.
    Dinsdag middag is een meisje uit mijn klas weggelopen. En ze wordt dus nu gezocht door de politie enz. Niemand weet waar ze is. Ook neemt ze haar telefoon niet meer op.
    Ik weet nou echt niet wat ik moet doen. Ik ben gewoon bang dat er wat is enz. Ik hoop echt dat ze snel weer terug komt, of in ieder geval íets laat horen.
    In mijn klas heeft iedereen, echt íedereen wel problemen. Maar niemand wist dat ze bij haar zo erg zouden zijn.
    Ik weet nou echt niet meer wat ik moet doen.
    Heeft één van jullie misschien ooit z'n zelfde situatie meegemaakt?

    Sorry als het niet onder 'school' valt.


    Protège moi de mes désirs.

    Hmm neej srry :$

    Veeel Sterkte <3 (flower)(H)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    neej..

    veel sterkte en k hoop dat ze snel gevonden word.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Nee ik eigelijk niet,Srry :$

    maar heel veel sterkte (flower)

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Een meisje uit mijn vorige klas was ook opeens weg, ze is nu nog niet terug. ik weet wel dat ze ergens is opgenomen, dat kind gebruikte drugs, rookte en werd mishandeld.

    Een meisje uit mijn vorige klas was ook opeens weg, ze is nu nog niet terug. ik weet wel dat ze ergens is opgenomen, dat kind gebruikte drugs, rookte en werd mishandeld.


    Maar zo is dat meisje totaal niet. En nja, ik weet niet. Ik hoop gewoon dat ze zo snel mogelijk gevonden ofzo word..


    Protège moi de mes désirs.

    Mijn beste vriendin was eens weggelopen. Gelukkig is ze een paar uur later teruggevonden. De politie heeft gezocht & haar ouders. Wij mochten niet van school af. Gelukkig was het goed afgelopen na de dingen die gebeurd waren.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik hoop dat dat ook bij Layla gebeurt..


    Protège moi de mes désirs.

    Heeft iemand misschien tips om er 'overheen' te komen?


    Protège moi de mes désirs.

    Een soort van, maar dan in een andere klas.
    Ze werd mishandeld door d'r vader, en liep weg. Toen moest ze een tijdje naar een afkickkliniek and stuff. Ze is laatst nog aangehouden door de politie. Haar vader heeft haar geslagen -met glas-, en de politie pakte haar zomaar op.
    'k Vond het echt zielig.


    ok

    Wooow. Lekker dan |:


    Protège moi de mes désirs.

    Ze zal vast snel terug komen.
    Als je er overheen wil komen praat erover en krop niet alles op.
    Verder kan je'haar bete rmet rust laten anders voelt ze zich maybe bedreigt?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oh kei erg !
    ik hoop dat ze haar snel vinden

    nee,
    maar wel sterkte gewenst!


    it's cool to know nothing.

    hopelijk vinden ze haar snel trg!!

    Sterkte!!

    Ze zal vast snel terug komen.
    Als je er overheen wil komen praat erover en krop niet alles op.
    Verder kan je'haar bete rmet rust laten anders voelt ze zich maybe bedreigt?
    x


    Niemand weet waar ze is, en niemand heeft&kan haar meer spreken. Als ze haar telefoon opnam, dan konden ze zien waar ze is. Maar dat doet ze dus ook niet.


    Protège moi de mes désirs.