• Marisha is officieel de eerste met een mason love story en ik als 2de(A) Maar ik had ff kleine pauze. en nu ga ik weer heel erg verder xD Dus wil ik vragen of jullie hem eens willen maken. Ik vindt hem wel orgineel bedacht xD

    http://www.quizlet.nl/serie/20547/huppelkut-stiekem-verliefd-op-de-broer-van-een-vriend/

    Omschrijing:

    Een Verhaal over vriendschap en liefde. Het is een verhaal over een meisje , die met een jongen heeft en later op haar beste vriend wordt. en later in het verhaal op zijn broer. Er zitten Melige stukjes in, Verdrietige, Romantische, Mss wel enge^^ En nog veel meer. Je zou het eens kunnen proberen. Thanx

    <33

    Owja deze delen heb ik:

    Proloog

    Deel 1

    Deel 2

    Deel 3

    Deel 4

    Deel 5

    Deel 6



    && ik ga nu verder met deel 7 en mss wel met meerdere.<3

    Deel 7

    &&

    Deel 8


    Zijn klaar.

    Ik doe zo deel 9 mss nog wel ^^

    okay ik ben bij deeel 22:P maar ik ga nu welw eer verder. dus zouden de gene die hem volgde weer verder willen lezen? hij gaat weer van start^^ lees die van xDonut ook eens. die heeft er al over de 60 en die zijn heel droog^^ jou keuze^^

    ja lees die van mij ook eens (A)

    nee maar ff ontopic ik lees die van jou en mense ze zijn gooeeed! so alsjeblieft lees dit geniale quizje van haar of ik ga julie.......(A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Dude kap met je topic omhoog schoppen o.o


    Everything means nothing, if I ain't got you.