• van m'n moeder mag ik geen piercings, maar ik wil het zo graag. nu begin ik te twijfelen of ik niet gewoon spaar en dan m'n piercing laat steken? maar waarschijnlijk daarna straf krijg en piercing uit moet doen? of gewoon niks doen? want ik wil 't heel graag, maar ben bang dat ik dan niet meer naar Groez mag xS


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    okéé, moest SNAKEbites zijn x'D


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Ik zou niks doen!!


    i'm a vampire and i will kill you

    gewoon wachten tot het wel mag.


    ' niks is wat het zijn moet '

    gewoon wachten tot het wel mag.

    das het probleem, ik mag TOTAAL niet xS m'n ma zegt dat het marginaal overkomt --'


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Oke gewoon doen dan x'D
    en je piercing er niet uit halen ook al moet het ook x''D


    never say goodbye.

    Wacht gewoon ='X mis. wil je geen piercing meer over een paar jaar en dan zit je er maar mee.


    We can only learn to love by loving.

    Wacht gewoon ='X mis. wil je geen piercing meer over een paar jaar en dan zit je er maar mee.

    kwil het al heel lang, maar als ik 14word ga ik het vragen aan m'n vader, van 'm mag ik meer x'D maar vrees van niet, andrs doe ik het gewoon :p


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Arm kiendje.


    blame the bully.

    Heb geduld :Y)

    Wacht gewoon ='X mis. wil je geen piercing meer over een paar jaar en dan zit je er maar mee.

    Indeed.


    No growth of the heart is ever a waste

    hmm ben 12 jaar en heb een lippiercing... mag alleen geen snakebites :(


    Hated by many, confronted by none!

    (...)
    Indeed.

    ikk vroeg het heel subtiel aan m'n vader en zijn antwoord is als je 18 bent mag je doen wat je wilt dan kan het mij zeker nx meer schelen, en dan moeje hier toch niimeer wonen xS


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    ik mog ook keer piecings...en toen kreeg me moeder een vriend en nu mag ik et wel!:D ik krijg em vanaaf


    balub ^^.

    Ik wou eerst ook heel graag een lippiercing (eigenlijk nu nog steeds) maar toen ging ik er over nadenken, en toen dacht ik; 'Later kom je veel moeilijker aan werk, vinden mensen je heel snel eng, en dat soort dingen' En dat heeft me bedacht.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik zou het niet doen als je niet mag vn je ouders. En je moet toch ook toestemming hebben vn een volwassene ?


    A. ikmisje.