• In My dreams You're Sweet. In Real? I Think You Hate Me.

    'Tom,
    Besef voor je dit leest, heel goed dat we hierna niets meer met elkaar te maken kunnen/zullen hebben. Je kan dit stomme papiertje nu nog verscheuren. Je hoeft het niet te lezen, als je niet wil. Je kan het verbranden, en er nooit meer aan denken. Maar als je toch besluit dit te lezen, zijn de gevolgen groot. Je zal me nooit meer aankijken. En als je dat dan toch doet, kijk je tegen een deprisief iemand aan. Je zal m'n broer niet meer willen zijn. Me peste. Weet je zeker dat je het nog wil weten?'
    'Oke, nou je hebt er nu zelf om gevraagd. Weet je nog dat verjaardags feestje van Andreas. Toen jij je helemaal zat had gedronken en toen begon te strippen? Nou, toen is alles begonnen. Eigenlijk al een paar weken eerder. Maar vanaf dat moment wist ik het zeker. Ik hield meer van je dan een normale broer zou moeten doen. Ik begon over je te fantaseren. Eerst ontschuldig, maar al gauw was daar niets meer van over. En dan Die smoesjes dat ik me 's nachts eenzaam voel, en daarom huil. Dat komt door jou Tom. Elke nacht droom ik over je. En elke keer als ik wakker word, lig je niet naast me. Heb je je armen niet om me heen geslagen. Ben je der gewoon niet. Daarom huil ik nachten lang. Ja Tom, ik ben verliefd op je.'
    'Ik zei toch dat je het niet wilde weten. Maarja, nu is het te laat. Nu kan je niet doen alsof er niets gebeurd is. Je walgt nu van me, en wil me nooit meer zien. Maar ik maak je het niet moeilijk. Ik heb m'n koffers al gepakt. Ik ga weg. Alsjeblieft, volg me niet. Ik wil niet gehaat worden, niet door jou. Niet door mijn grote liefde.'
    'Verwel liebling. Tot nooit.'

    xBill

    Mening? ;á

    Deel 1: http://www.quizlet.nl/quiz/290913/in-my-dreams-youre-sweet-in-real-i-think-you-hate-me-1/


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik ga em volgen! ^^


    PINKPOP WAS SUPER=D

    ik ga hem Ckr volgen.. hij is egt heel mooi.!

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3