14 juni trad TOHO op in nijmegen, ongetwijfelt zijn er wel kids hiero naar dat concert geweest ik ook, maar voor mij was dat een hell.
ik en me nicht hadden al maanden van tevoren afgesproken en we verheugde op dat concert. we hadden kaartjes en elke dag hadden we het wel op msn over dat die dag gwn geil word enz. we hadden zelfs afgesproken wat we aan zouden doen tot 3 dagen voor het concert, mijn nicht wou niet meer met me mee, ik heb geen vrienden dus kon ik die niet vragen. nah 2 dagen gejankt te hebben ben ik maar met me ma naar het concert gegaan.
het concert was overigens wel okeej maar was natuurlijk leuker geweest met mijn nichtje.
vanaf 14 juni 2008 heb ik geen contact met der en heb ik een aantal maanden haar vervloekt om alles, ik heb haar nog steeds op msn maar praten doen we niet... laatst was ze bij der vriendje (oudklasgenoot) en hij zei dus dat ze achter hem stond enz. dus me vriendinnen begonnen al van wrm zei je gwn okeej en niet iets anders want je mag der toch nie, dan denk ik jah halloow het blijft familie.. ik weet dat het toch ooit goed gaat komen tussen ons maar ik las net in haar nick dat haar hond is overleden die ik al me hele leven gekent had en nu voel ik me best wel klote, miss raar om een hond fso... en sinds dec ben ik gaan nadenken over TOHO en heb gemerkt dat ik door hun veel problemen heb gekregen, pesten en familiebreuk onderandere..
ik wou ff me verhaal bij jullie kwijt ^^
Ice-cream Rockt more than you x3