• Ja, je hebt wel van die mensen en die vragen dan zo van 'zijn je ouders thuis, kan ik ze spreken, of heeft u tijd voor een anceté?' Nou, toen ik dus bijna had op gehangen, zei ik 'Fuck you bitch.' Best erg, maar ik wordt er gek van :X

    Wie heeft wel meer van die fratsen uit gehaalt?

    Als ik hoor dat het zoeits is. Smijt ik gwn de telefoon neer en als ik echt heel goedgezind ben. zeg ik ' Niet geintresseerd en smijt ik de telefoon neer.


    A. ikmisje.

    Mwhii wij hadden ooit een keer zo'n mens aan de deur, niet aan telefoon. En ik was alleen thuis en deed open. En die getuige van Johova [Jhaa dat was zo'n getuige] kwam me zo overtuigen en vragen of mijn ouders thuis waren. En ik kei vriendelijk; Nee niet thuis, ander keertje misschien? Dacht ik dat die zich omdraaide en wegliep, stond ie daar nog als ik zei: Mén nog één zo'n frats en ik steek die hele sekte waar de zon niet schijnen kan. Stond ie daar dus nog :X

    Me2!
    Ik ben dus 14, en ik ben al een stuk of 6x gebeld voor een JONG OUDERS PAKKET!
    Wtf! Ík, Moeder?

    Naah dankje!

    Dus ik altijd:
    'Ja leuk, boeit me alleen niet. Ik ben 14, like, je mag het best in je reet stoppen hoor?'(A)


    everything, in time

    Ik hb telefoon angst, ik bn altijd heel verlegen en durf bijna nooit iemand te bellen :$


    -

    ze zeggen bij mij altijd heel vrolijk ;; OH! spreek ik met de zoon van meneer of mevrouw Blitz. Dus dan sta ik daar altijd -.-'' Nee, de dochter. En dan komt zon VET ONGEMAKKELIJKE STILTE. en me pa zegt altijd. niet geinterreseerd. en dan word het altijd van. WAT SNAPT U NIET VAN NEE?! en dan hang hij op x'D Maar ik ben wel altijd de ZOON. maarja. kan ik er wat aan doen dat ik zon polio stem heb?! x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik, maar niet via de telefoon, of nog niet. ;d
    Ik zeg het meestal als de mensen me nog kunnen horen en vaak ook zien. ^^ Maar gelijk heb je.

    nou.. als er zo'n reclame actie is dan zet mijn moeder een kattige stem op en zegt; nee, daar heb ik geen zin in, dag. hoorn erop.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room