• Ja, je hebt wel van die mensen en die vragen dan zo van 'zijn je ouders thuis, kan ik ze spreken, of heeft u tijd voor een anceté?' Nou, toen ik dus bijna had op gehangen, zei ik 'Fuck you bitch.' Best erg, maar ik wordt er gek van :X

    Wie heeft wel meer van die fratsen uit gehaalt?

    Nou,als wij zo'n verkoopertje aan de lijn hebben,gaat mijn moeder met zo'n Voetbalscheids fluitje door de telefoon fluiten :Y)

    muwhahaha, zou ik ook zeggen , je wordt er gek van..
    ik pak wel eens de telefoon en dan toets ik maar wat in.. dan neemt er iemand op en vraag ik of ze een baby willen adopteren xD soms zeg ik : gefeliciteerd !! u heeft de loterij gewonnen !


    Hated by many, confronted by none!

    Euhm, onze telefoonnummer verwisselen ze altijd met een tankstation, overlaatst was er weer zo iemand ie belde ze zei:'ik had voor 10 euro Diesel besteld bij jullie.', en ik antwoorde erop:'ja, zal best kunnen, ik zal het eens nakijken.' *ging ik effe weg* toen ik terug was zei ik: 'weet je, net toen ik naar de keuken ging realiseerde ik me plots 'WTF DIT IS GEEN TANKSTATION!'

    Dus ja, ik heb dat ook wel eens..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    groot gelijk! :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik word er ook gestoord van.
    Als iemand zo belt zeg ik meestal 'Me ouders zijn niet thuis, dus bye bye.' En dan hang ik zo snel mogenlijk op. En dan ga ik verder met de Bélangrijke dingen. xp

    Euhm, onze telefoonnummer verwisselen ze altijd met een tankstation, overlaatst was er weer zo iemand ie belde ze zei:'ik had voor 10 euro Diesel besteld bij jullie.', en ik antwoorde erop:'ja, zal best kunnen, ik zal het eens nakijken.' *ging ik effe weg* toen ik terug was zei ik: 'weet je, net toen ik naar de keuken ging realiseerde ik me plots 'WTF DIT IS GEEN TANKSTATION!'

    Dus ja, ik heb dat ook wel eens..


    Muhaaa x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    ='] ik heb dat niet,ze durven me niet te bellen bang dat ik ze op eet :$


    We can only learn to love by loving.

    Hahahahaa.
    Ik heb het nooit. Mijn moeder krijgt ze altijd aan de telefoon, maar die hangt altijd gewoon gelijk op xd.


    Protège moi de mes désirs.

    Oja oja oja.

    Een franse dudin belde mij al heel de dag maar had niet door dat het het verkeerde nummer was, dus ik kon niet beter bedenken dan zo te zeggen.

    C’est pour la petite bourgeoisie qui boit du champagne
    C’est pour tout les quotas français que j’parle plus anglais
    I’m not crazy, I’m just fond of you
    And all of the piles of money that grows next to you

    Droog maar ze heeft sinds dien niet meer gebeld x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Oja oja oja.

    Een franse dudin belde mij al heel de dag maar had niet door dat het het verkeerde nummer was, dus ik kon niet beter bedenken dan zo te zeggen.

    C’est pour la petite bourgeoisie qui boit du champagne
    C’est pour tout les quotas français que j’parle plus anglais
    I’m not crazy, I’m just fond of you
    And all of the piles of money that grows next to you

    Droog maar ze heeft sinds dien niet meer gebeld x'D

    en dat mag betekenen?

    Mij belde zaterdag nog 1 over de belasting -- waar ik dus echt geen verstand van heb, en die man heeft een surinaams accent, dus ik verstond niks, dus ik zeg steets; sorry maar ik begrijp u niet, zei die man; ik bel je moeder wel, Djezus,'x'D maar toen hij die Djezus zei, dat ik dat ie had opgehangen dus ik zei; Kut Surinaam. en toen zei die man; pardon, doen hangde ik snel op.x'D ik vond het wel grappig.

    maar het is irritant als die mensen bellen om iets waar je geen verstand van hebt.

    (...)
    en dat mag betekenen?


    Da is gewooon de teks van c'est beau la bourgeoisie van Disco bitch. :Y)

    zowat het enige frans da ik kan :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    en dat mag betekenen?


    Dat is van dat liedje van Disco Bitch of zoiets?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    bij mij denken ze soms dat ik me moeder ben.... (allebij onze namen beginnen met een 'M')xD^^
    das best ggrappig..xD
    xx

    Nou,als wij zo'n verkoopertje aan de lijn hebben,gaat mijn moeder met zo'n Voetbalscheids fluitje door de telefoon fluiten :Y)

    hahahahahahahahhahahaha XD omg die is zo goed!

    Maar ik blijf altijd beleefd aan de telefoon (A) met andere woorden: ik zeg gewoon: ja, neen, daaaag. Leg de telefoon af, en begin dan pas te vloeken.

    Heb wel zo een keer voorgehad dat mijn leraar van gitaar aan de lijn, was en ik zei: hallo (duuh) en ook hoorde niets dus ik zei: ahh verdomme en dan hoor ik ook zo ineens: ah hallo. Ik wist effe niet meer wat ik moest zeggen :p ik weet niet of hij mij gehoord heeft, ik hoop van niet-_-