• heey..

    ik wou even jullie mening horen,
    wat vinden jullie nou van de Jonas Brothers ofz.

    Ik vind er namelijk geen ene reed aan,
    maarja sorry voor de fan's ofz.

    Dus willen jullie even jullie mening zeggen?
    want ik heb het idee dat ik als enige hun niks aan vind namelijk

    groetjesss Joyce,

    Geen Bagger aan...
    1 keer Sos horen is méér dan genoeg. En ze doen zo dat ze hét van hét zijn.


    Protège moi de mes désirs.

    ooh okee ja ik vind hun muziek ook niks aan, en hun zelf vind ik ook maar stom, maar ik lees hier op quizlet dat heel veel wel fan van ze zijn enzo..



    best irri want soms kom je ook tegen in een quiz ofzo waar ook th in zit en dan komen hun er ook in voor jakkes.



    nogmaals sorry voor de fans..


    Ik ben het er mee eens, ik vind er geen zak aan ! en TH is toch veel beter !! Ze proberen ze idd wel na te doen.. gaat ze toch never nooit nie lukke !! Ik bedoel.. Ze zijn zo nep en dan dat sex voor het huwelijk gedoe en geen vriendin.. KANSLOOS -,-" vind het maar onzin. beter Metal of rock, screamo, grindcore en al die shizzle!! Much betterr <3

    sorry voor al die fans,, but I hate them.



















    ze zijn nie eens knap -,-" XD


    &#9829; I am Satan's Angel.

    ze zien er te net uit :S

    ik vind ze niks(zip)


    LALALALALALALLALALALALALALALALALAAAAAAHAAAAA

    Ik vindt ze zo nep&braaf&stom, maar Joe is nog wel mooi. Mjaa muziek maken kan ie nii. x'] Ik vond S.O.S wel leuk in de zomer, mr op den duur begint da afgezaagd te klinken fs En de rest van dii liedjes vindt ik zoo een beetj kaka. O.O
    Gisteren keek ik naar TMF en 't was een interviuw vn hen fs en keek zo ff; Ben dus te weten gekomen da hun Ouders en Broertj meegaan op tour! X'D Lag zoo helemaal plat. FamilieUitje!! Hahaaah


    If music be the food of love, play on!

    ik ben dus wel mega fan van ze
    mij maak het nie uit wat jullie er van vinden
    tis jullie mening


    Directioner for ever!!! Niall <3

    Stom,dom,fake en ze kunnen niet zingen + ik vind ze nogal een dikke nek hebben


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind ze wel goed xD
    Liedjes zoals SOS en When you look me in the eyes en poor unfortune souls enz. zijn gewoon leuke nummers en ze komen bij mij aardig over.
    Mischien zegt iedereen wel van:Ik vind ze té braaf enzo, maar ik heb liever dat dan zo'n artiest als miley cyrus die half-naakt foto's van zich maakt of paris hilton die elke dag wel een one night stand heeft >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    En btw...
    Waarom vind iedereen dat ze th nadoen?
    Sorry hoor, maar ik vind ze echt niet th nadoen hoor xD
    Ik bedoel, ze lijken niet eens op elkaar, het enige overeenkomst tussen hun is dat ze allebei erg populair bij de meisjes zijn en dat is alles xD
    Dus jullie mogen mij nu haarfijn uitleggen waarom the jonas brothers, tokio hotel nadoen xD

    (Ik bedoel niet dat ik het erg vind dat jullie ze niet mogen ofzo, maar ik wil gewoon weten waarom jullie vinden dat ze tokio hotel nadoen)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 22:53 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    aaah, leuk dat iemand dat vraagt ;D

    ik vind het losers.

    (en neeh, ik ben niet jaloers, hun muziek is alleen zo kinderachtig dat ik me afvraag hoe oud ze zijn ^^)

    maar respect voor de fans (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    DutchAngel schreef:
    Euhm ik vind ze heel nep. Echt weer zo'n typisch boybandje..en ik vind er ook niks aan.

    xoxo

    Mee eens
    nu heb ik mijn nichtje op mijn dak:X


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    GoldenShot schreef:
    aaah, leuk dat iemand dat vraagt ;D

    ik vind het losers.

    (en neeh, ik ben niet jaloers, hun muziek is alleen zo kinderachtig dat ik me afvraag hoe oud ze zijn ^^)

    maar respect voor de fans (;


    Daar ben ik het mee eens.


    I need you like a heart needs a beat

    XLightAngelX schreef:
    En btw...
    Waarom vind iedereen dat ze th nadoen?
    Sorry hoor, maar ik vind ze echt niet th nadoen hoor xD
    Ik bedoel, het enige overeenkomst tussen hun is dat.....euh....dat ze een jongensband zijn xD
    Dus jullie mogen mij nu haarfijn uitleggen waarom the jonas brothers, tokio hotel nadoen xD

    (Ik bedoel niet dat ik het erg vind dat jullie ze niet mogen ofzo, maar ik wil gewoon weten waarom jullie vinden dat ze tokio hotel nadoen)


    Het enigste wat ik daarop kan zeggen is: Tokio Hotel en de jonas brothers kun je niet vergelijken.Tis alleen omdat beide groepen enorm veel feedback hebben van jonge hysterishe meisjes (niet alle fans natuurlijk) dat de meeste mensen die met elkaar vergelijken.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 22:46 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Je bent neit de enige, ik houd ook niet van de JB ik vind ze egt lelijk en hun muziek nog meer =.=

    Ik vind ze superslecht !!!
    Maar ik ben wel met fans van hun bevriend.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik vind ze maar niks.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.