• Ik moet een dans maken voor mijn openbaar examen ballet, maar we moeten zelf een thema én muziek zoeken..>< En ik heb totaal geen inspiratie!

Dus iemand toevallig een idee voor een thema? Of eventueel muziek..

De dans is enkel met 2 personen en het is hedendaagse dans.

Danku^^.

Get outta my head!

=']

doe iets van dans door de jaren heen en dan neem je een mix cd met allemaal liedjes die bij bepaalde dansstijlen horen enz =']
    Omg dat is een leuk idee!^^

Enkel hebben mag het niet te lang duren... Ja ze leggen altijd stomme regeltjes opxD

Get outta my head!

(...)Echt?^^ Leuk!=D

dankje;)x

Iemand nog een ideetje?
    Ik werk namelijk samen met Evelien^^

If you had never come out of the blue, I would've stay

thema; rijk & arm. dan doe je wat geld dansjes.. ff denkeen. dat liedje van abba! money, money, money. (ik bedenk ook maar wat ;D) en dan een zwervers dans ;D

of...
    de sjalen dans, met allemaal sjalen.

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

(...)Omg dat is een leuk idee!^^

Enkel hebben mag het niet te lang duren... Ja ze leggen altijd stomme regeltjes opxD

hoeft toch ook niet heel lang te duren =']

doe je gewoon allemaal korte stukjes dans ??

We can only learn to love by loving.

(...)

hoeft toch ook niet heel lang te duren =']

doe je gewoon allemaal korte stukjes dans ??

Na het mag maar een minuut tot anderhalve minuut duren oO
    En dan te bedenken dat we vorige keer een dans van 4 minuten hadden gemaakt.ö

thema; rijk & arm. dan doe je wat geld dansjes.. ff denkeen. dat liedje van abba! money, money, money. (ik bedenk ook maar wat ;D) en dan een zwervers dans ;D

of...
    de sjalen dans, met allemaal sjalen.

Rijk en arm vind ik nog wel leuk eigenlijk^^.

(...)
    Rijk en arm vind ik nog wel leuk eigenlijk^^.
    Mij goed als jij de dans maakt!=D

>>ik heb het de vorige keer gedaan.. LOGISCH..

Get outta my head!

x'd ähm, ge kunt zo iets step-upachtig doen ? Ballet meets Hiphop ^^ en eignlk komtge dan uit op een hedendaagse dans ='D of zoals in spring zo eerst kei klassiek 'tzwanemeer en dan ineens zo ... nmmr klassiek x'd of potc ö x'd

x'd ähm, ge kunt zo iets step-upachtig doen ? Ballet meets Hiphop ^^ en eignlk komtge dan uit op een hedendaagse dans ='D of zoals in spring zo eerst kei klassiek 'tzwanemeer en dan ineens zo ... nmmr klassiek x'd of potc ö x'd
    GhahaxD Fun ..
    maar het is zo moeilijk want het is zo'n dansje van 1 minuut ongeveer, en we meoten het an d e jury en publiek voorstellen><

Get outta my head!

(...)Mij goed als jij de dans maakt!=D

>>ik heb het de vorige keer gedaan.. LOGISCH..

Als gij geen dans wilt moet ge da vooral door mij laten doen.

(...)
    Als gij geen dans wilt moet ge da vooral door mij laten doen.
    hallo, i kga ni wee rhelemaal alleen werke he!Ö

Get outta my head!

GhahaxD Fun ..
    maar het is zo moeilijk want het is zo'n dansje van 1 minuut ongeveer, en we meoten het an d e jury en publiek voorstellen><

omg die balletcommissie of hoe da ook noemt é >< (njaa da HODB was een deel vn Lier fzo i think xD )die moetn altijd moeilijk doen >< ma 1min. ?! pff ähm verkleed uu in pirate en doe zo'n alsof gevecht/dans me zo zwaarden op Hans Zimmer-Pirates Theme (http://www.youtube.com/watch?v=Y9CSUnXBUHc) en ge hebt ook rustige combo's enzo ='D btw. ikgaa kome zien fzo (a) ;'P

Een persoon laat je een meisje spelen die van ballet houdt en de ander een stoer meisje die van hiphop houdt ofzo en twee van die nummers mix je en laat je beiden iets op dansen.
    Of dans op het liedje van celine dion: It's all coming back to me now.
    http://www.youtube.com/watch?v=PMHGgnlXfSA
    Op dat lied kan je vast een leuk thema maken zoals haat en liefde. Je kan gewoon een woord nemen een daar het tegen overgestelde van bij doen.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

(...)hallo, i kga ni wee rhelemaal alleen werke he!Ö

Ik heb de vorige keer ook wat verzonnen!