• De reactie's op mijn quizen gaan altijd zo: 'verder!' en ik wil ze origineler en langer xp Wat vinden jullie van jullie reactie's?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik hoop ook altijd op langere reacties xD

    Het is altijd... zo van..
    als er iets liefs is gebeurd.
    Wat lieef ! Poedie poedie.
    Ik wil meer.
    muwahahaha
    OELOELOEEEEEH!

    Dat dus.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik krijg geen reacties xD


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Weetje ik heb dat ook vaak, dat mensen dezelfde reactie posten maar echt héél erg vind ik het niet, ik ben al blij dat al die lieve mensen mijn quizen lezen én een reactie achterlaten.


    The soul needs autumn.

    Weetje ik heb dat ook vaak, dat mensen dezelfde reactie posten maar echt héél erg vind ik het niet, ik ben al blij dat al die lieve mensen mijn quizen lezen én een reactie achterlaten.

    Uhu, inderdaad maar toch hoop ik er altijd op xp


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik zet tegenwoordig nooit alleen 'verder' neer, misschien vroeger wel, maar een tekst met inhoud is veel leuker! ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vind het het leukst als mensen een reacte schrijven over het verhaal.
    BV: Als ik schrijf ; Jan kust Piet. Piet huilt. [niet dat ik zo schrijf x')]
    en mensen reageren dan in de trant van 'Ik zou hem al een bloedneus geklopt' hebben. Naja die heb ik liever dan 'fantastisch. Verder' omdat de mensen dan ook echt in het verhaal zitten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Je kan toch moeilijk bij elk nieuw deel een hele recensie schrijven ofzo. ><

    als ik een quiz maak, weet ik nooit hoe reageren ><. bij vriendinnen zal ik al een langere tekst schrijven dan bij mensen die ik niet ken..


    -

    Als ik zin heb zeg ik wel wat meer.


    A. ikmisje.

    Mijn originele reacties -gaat zoeken-
    SuperOpa zei op 21 dec 2008 - 20:59:
    Neeeeeeext<33

    Maar Alex Evans mag niet Gay zijn >.<

    Ik sla jou virtueel als je dat doet x']

    Bill, Tom, en Daniel Radcliff maakt me niks uit, maar van Alex Evans blijf je af x']

    xoxo<3


    Naah je hebt wel gelijk. Soms krijg ik ook zo van; Super, verder.
    And that's it en dat vind ik kinda dom want eigenlijk zet ik zelf wel veel originele maar toch alnge reacties.

    Ik zet ze zelf, maar ik heb daar een rede voor.
    Overdag leest Skitt heel weinig Series
    Maar snachts, in haar bed wel ^^
    Natuurlijk vind ik het niet kunne als je geen reactie laat, maar het is redelijk moeilijk om een bericht te plaatsen met een ipod.. Dus dan maak ik het voor mezelf gemakkelijk en tip ik 'Verder' zodat ik geen uren moet tipen, en dan de kans groot is dat het ineens verdwenen is.. xD

    Ik krijg graag recties, ookal staat er in 'Verder,Super'.. Ik ben al blij met een reactie ;)

    xSKITT


    Your Butt is Mine!

    als ik een quiz maak, weet ik nooit hoe reageren ><. bij vriendinnen zal ik al een langere tekst schrijven dan bij mensen die ik niet ken..

    en wat er allemaal in die langere teksten staan >,< Hihaa ^^ - fier dat ik reacties krijg van jou -


    Some people make the world special just by being in it