• alll dat gesgijnheilig gedoe.. soms word ik er knetter van.. mischien ligt dat aan mijn vriednen hoor.. nooit voor je opkomen.. niet op je verjaargug komen.. als hun wat flikken, krijg ik op me nek!
    maar als hun met de rug tegen de muur staan, moet ik er wel opeens zijn ><

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Dan.. zijn het ook geen vrienden?

No growth of the heart is ever a waste

Dan.. zijn het ook geen vrienden?

maar dan ben k vriedloos. en dat klinkt zoo Jha Vriendloos ;o

Zijn er dan geen mensen in je klas waar je gewoon mee om zou kunnen gaan?
    Ikzelf was toen ik naar de havo ging ook alleen, maar een schoolgenoot van m;n vorige school en ik kwamen in dezelfde klas. Alleen zij kreeg sneller vrienden als ik. Maar ik wist meteen dat het niet mijn 'soort' mensen zijn, qua gedrag dan. Dus ik hield alleen pauze. En nu heb ik een groepje mensen om me heen die naar mijn mening 10x beter zijn.

dat zijn mijn 'Vrienden' dus..
    teminsten ja..
    want die van de lagere sgool praat ik niet meer mee, en die waren pas erg..
    Mij laaten betalen een eten verzorgen en slaapplek. voor Th consert en er kan niet eens een bedankje af, en daarna nooit eer wat van zigzelf laten horen.. en de andere had me aleen maar nodig als ze zielig gevonden moest worden ><

Probeer dan met andere mensen op te schieten. Niet geschoten = altijd mis.

Als je er niks tegen wilt doen, waarom maak je er dan een topic over..?

Everything means nothing, if I ain't got you.

dat krijg je in zoon Klei k*t doorpje als dit.. iedereen kent me, net als op sgool. en iedereen ziet me aan als een mogool. omdat ik het leuk vind om met kniebroeken en gekluirde penties te loopen, en lietjes zing.

@ title
    niks!

en als dat dan geen vrienden zijn dan heb ik maar 1 vriend die ik maar 1 keer in de paar maanden zie! xD

One who knows nothing can understand nothing.

Als je er niks tegen wilt doen, waarom maak je er dan een topic over..?

heb ik dat gezegt ;o
    Like, kijk ik irriteer me er gewoon aan,, en like wat moet ik dan.. ik kan niks met hun beginen, want als ik met de ene ruzie krijgt holt de rest er agter aan.. en ik wil er egt wat mee doen,, maar k kan tog niet me helle leven onbevriend raaken ofzu ;o
    oke, laat maar..
    [/Slotje? [a] ]

(...)
    heb ik dat gezegt ;o
    Like, kijk ik irriteer me er gewoon aan,, en like wat moet ik dan.. ik kan niks met hun beginen, want als ik met de ene ruzie krijgt holt de rest er agter aan.. en ik wil er egt wat mee doen,, maar k kan tog niet me helle leven onbevriend raaken ofzu ;o
    oke, laat maar..
    [/Slotje? [a] ]

We can be friends! xD

(...)

We can be friends! xD

Vriendloos! x')

Niet geschoten is altijd mis..

(...)
    Vriendloos! x')

Omdat ik vriendloos ben heb ik meer tijd om te trainen! xD

(...)

Omdat ik vriendloos ben heb ik meer tijd om te trainen! xD
    Ik ga deze avond beginnen, als die kiddo's hier op bed liggen (broer en zus) x')

Niet geschoten is altijd mis..