• Ja, ik heb een nieuw ideetje voor een nieuwe serie [/adoh!] Zeg maar wat je der van vindt, en ga niet zeuren dat het weer over ToHo gaat.


    Dit verhaal gaat over, jawel, Bill Kaulitz, hij is het beroemde leventje beu en zou maar al te graag niet meer beroemd willen zijn, het is niet wat hij der van verwacht had, hij dacht dat hij gelukkig zou zijn, maar hij is alles behalve gelukkig. Hij heeft het tegen Tom vertelt, maar Tom begrijpt het niet. ‘dit is wat je altijd al wilde.’ Had hij gezegd, maar Bill wilt het niet meer. Hij wilt een normaal leven zoals een normale jongen. Hij beseft wel dat het moeilijk gaat zijn, heel erg moeilijk, maar hij gaat er alles voor doen om niet meer bekend te zijn!


    Mening? (baby)



    Deel 1;
    http://www.quizlet.nl/quiz/291477/he-dont-wants-to-be-a-star-anymore-deel-1/


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Doen.
    Denk ik.

    Is wel een goed idee, maar als je dat doet zo ik de titel wel goed schrijven als ik jou was ;)


    Wie du mir, so ich dir.

    Is wel een goed idee, maar als je dat doet zo ik de titel wel goed schrijven als ik jou was ;)


    en wat is dan wel juist? O.O Sorry, mijn Engels is niet wat het moet zijn -.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    He don't wants to be a star anymore óf He doesn’t want to be a star anymore ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    He don't wants to be a star anymore óf He doesn’t want to be a star anymore ^^


    Oké, dankje, je bent een schat ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Oké, dankje, je bent een schat ^^
    You're welcome, maar voor de rest vind ik het wel een goed idee hoor ^^ Zou het zeker doen als ik jou was.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)You're welcome, maar voor de rest vind ik het wel een goed idee hoor ^^ Zou het zeker doen als ik jou was.


    Ben der al mee bezig, like, eerste deel is zo al geacctiveerd? O.O'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    woosh.. meld maar als hij geactiveerd is dan xD


    Wie du mir, so ich dir.

    woosh.. meld maar als hij geactiveerd is dan xD


    Is 'ie al, http://www.quizlet.nl/quiz/291477/he-dont-wants-to-be-a-star-anymore-deel-1/


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson