• Hellow,
    Vandaag is er eigenlijk iets grappigs, maar toch ergs [/serieus] gebeurd. Na school gingen we nog naar het park, omdat het zo'n mooi weer was. Het was tamelijk warm en de zon scheen heerlijk. We gingen dus met de fiets en zaten daar al ongeveer een half uur (liggend in het gras), toen plots een man zingend op zijn fiets afkwam. Hij fietste van de ene kant naar de andere kant van het grinten padje en bleef maar 'we are the champions' en 'lief klein konijntje' zingen. Natuurlijk lagen we allemaal in een deuk, we konden ons echt niet meer houden. Toen we bleven kijken, zagen we hem plots van zijn trapper schieten en reed hij richting het meer. Waar hij natuurlijk ook regelrecht in donderde. Wij weer allemaal strijk. We lagen echt plat gewoon, totdat plots de politie kwam aangereden en de man vlug uit het water haalden. Ook was de ambulance al aangekomen en legden ze de man op een brancard. Waar ze hem moesten beademen. Daardoor waren we eigenlijk allemaal plots stil, wat ons kennende maar een minuut ofso duurde na hun vertrek. Maar nu voel ik me eigenlijk wel schuldig. Moest de politie niet verschenen zijn en wij ondernamen niets, dan was hij waarschijnlijk verdonken Oo.

    Wou ik even kwijt. <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    WHAHAHAHAAA OMG !!
    Ik zou me echt helemaal doodlachen :')
    Maar wel een beetje zielig voor die man x'd

    WHAHAHAHAAA OMG !!
    Ik zou me echt helemaal doodlachen :')
    Maar wel een beetje zielig voor die man x'd

    Dat was ook onze eerste reactie. Maar idd, zielig voor die man. En eigenlijk toch wel erg.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    grappig &erg tegelijk ja^^


    it's cool to know nothing.

    whahahaa das indd best grappig en erg tegelijk! >.<


    omg. i love you.

    Ha-ha, grappig.
    Nee, eigenlijk dus niet. Maar soit: Het is die man zijn eigen domme fout: Er bestaat zoiets als: De rem :Y)

    Omg, ik zou echt plat gaan :'D
    Maar 't is toch ook best zielig xd.


    Protège moi de mes désirs.

    Hihi omg
    wel zielig...


    I'm a little bit lost without you <3

    Ha-ha, grappig.
    Nee, eigenlijk dus niet. Maar soit: Het is die man zijn eigen domme fout: Er bestaat zoiets als: De rem :Y)

    Op het moment zelf is het echt grappig. Maar nu voel ik me dus schuldig >< en tsjaah, als je dronken bent denk je niet meer logisch na.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is echt grappig, en zou juist hetzelfde gereageerd hebben als jullie. Maar het is ook wel erg voor die man


    For once I want to be the car crash.