• Oke, ik zeg alvast dat ik dit eerst op de shoutbox wou zeggen, maar ik zag dat er niemand was dus zeg ik het maar hier (:
    Een jaar geleden ofzo was ik echt geobsedeerd door Tokio Hotel en quizlet.nl . En nu kom ik eigelijk sinds een lange tijd terug op deze site. Ondertussen ben ik niet echt fan meer van Tokio Hotel, maar ik schrijf wel ongelooflijk graag. Dus ik zou graag een verhaal schrijven dat niet over Tokio Hotel gaat. Maar ik weet niet... Toen ik vroeger fan was van Tokio Hotel en er was een serie die niet over hen ging, dan wou ik ze nooit maken. Dus ik vraag me af of dat mijn serie dezekeer dan wel gemaakt zal worden. Kan je me helpen?


    Ik weet dat dit stom is om een topic over te maken, maar ik zou het gewoon graag weten (: Alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Er zijn heus series over andere hoor.
    Niet enkel Tokio Hotel.
    Ik heb een Paramore serie.


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik lees juist liever verhalen zonder tokio hotel er in.
    Zolang hij goed geschreven is...

    ik ben TH fan maar ik lees ook zonder TH,
    als het verhaal een beetje leuk is en orgineel dan maak ik alles ^^
    stuur maar een GB ofzo als je besluit er toch een te maken^^


    Be nyappy

    Danku iedereen (:
    echt waar. Ik ga deze week zeker aan mijn verhaal beginnen.

    verhalen zonder th zijn ook goed te lezen en worden goed gelezen
    ik lees er wel een paar zonder th of een ander beromdheid

    als ik joou was zou ik een verhaal zonder th schrijven

    als het een leuk goed geschreven verhaal is
    zal ik het zeker lezen maar ik denk niet dat veel andere mensen hier het zelfde over denken
    xx


    your so damn beautiful

    Ik schrijf ook andere series, over andere mensen en die worden ook goed gemaakt hoor. Als het mensen bevalt op de manier hoe je schrijft, dan lezen ze vanzelf de rest ook wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het aantal keer dat je serie gemaakt wordt dat ligt ook wel aan hoe bekend je op de site bent.

    (...)
    Ik ben TH-fan, & ik volg ook een deel serie's waar geen TH in voorkomt.
    Maar bij mij gaat het vooral over hoe het geschreven word ..


    Ik bedoelde het in het algemeen.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Een goed verhaal valt echt op, ook zonder TH. Zelf hoe ik absoluut niet van TH-series, en je moet het zelf weten ^^
    Zolang de serie goed geschreven is en origineel bedacht, wordt hij vanzelf veel gemaakt =]


    believers never die.

    Ik heb een quiz zonder TH. En die word dus Niet gemaakt. En die waar wel Th in voorkomt worden wel gemaakt..

    ik maakt juist GEEN serie;s ove TH :D


    --

    Het aantal keer dat je serie gemaakt wordt dat ligt ook wel aan hoe bekend je op de site bent.


    vroeger was ik wel nogal bekend : D
    nu kent waarschijnlijk niemand mij meer. Maar dat maakt niet uit (:

    Ik maak meestal th-loze series. er zijn enkele uitzonderingen en meestal worden die series ook redelijk gemaakt hoar =']


    We can only learn to love by loving.

    TH wordt veel sneller gemaakt. Series zonder TH kunnen ook veel gemaakt worden, maar pas na veel delen. :)


    007