• Titel spreekt voor zich.
    Is het nou Berlijn of Hamburg?

    Ik heb het wel ergens gelezen, maar ben het weer vergeten :$


    Think before you act.

    Ik weet dat ze in Loitsche woonen/woonden.. Maar dat is volgens mij ook weer verandert:S
    Ik had wat gelezen over Berlijn, mjah, weet het ook niet zeker:$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Loitsche toch?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ze wonen nu in berlijn

    Ze woonden in Loitsche, maar ze hebben een appartement ergens gekocht, zodat ze niet steeds veel moeten reizen. En dan heb ik de vraag: Is dat naar Hamburg of Berlijn?


    Think before you act.

    Ik dacht Berlijn :S


    Let the Night embrace you

    ze hadden eerst een appartement in hamburg en nu ?ook? in berlijn... ik weet het ook niet helemaal.. maar ze hebben pas wel een appartement in berlijn gekocht


    Je moet worden wie je bent.

    Misschien alletwee:P.


    ok

    Ze waren toch verhuist naar berlijn zo iets had ik gehoord;)

    Ik had gehoord dat ze drie huizen hadden, in Magdeburg, Hamburg (appartement met zware beveiliging ofzo..) & Berlijn.

    Ik had een artikel in de Bravo of Popcorn gelezen dat ze verhuist waren, maar naar welke stad?
    Das weis ich nicht...


    Think before you act.

    Ik had gehoord dat ze drie huizen hadden, in Magdeburg, Hamburg (appartement met zware beveiliging ofzo..) & Berlijn.


    Als dat appartement in Hamburg echt met zware beveiliging is, denk ik niet dat ik dat te zien krijg :S

    Ik zwaai wel een keer naar ze, als ik ze zie(hoera)


    Think before you act.

    vroeger Leipzig
    Toen Loitsche
    Nu Berlijn


    what the fck is a signature :8

    ik dacht allebij !!

    Ik heb in de bravo of popcorn gelezen, dat ze gingen verhuizen van HAmburg naar Berlijn. Dus als het goed is wonen ze nu in Berlijn:)

    Ik wil het adres weten -,-


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]