• Ja, Een goeie vriend van mij, die had dus zijn vriendin geslagen. Maar ik weet dat hij zoiets nooit zou doen. Want hij wil echt geen meisjes slaan. Maar toch is het gebeurd.
    Hij zei van 'Ik heb altijd gedacht dat ik het nooit zou doen, Toch is het gebeurt ik heb er veel spijt van'.

    Wat vinden jullie hiervan?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Ik vind dat je meisjes mag slaan uit zelfverdeding.
    Zelfs dan zou ik het nog niet doen =/
    Ik weet het niet maar ik kan het gewoon niet ^^
    Misschien haar wel vloeren ofzo of tegenhouden (als ze je aanvalt) om haar dan te kalmeren , maar slaan , nee dat kan ik niet o_O


    Niet geschoten is altijd mis..

    Maarja, mij krijg je moeilijk boos, maar als je mij boos hebt gemaakt dan boeit mij het geslacht of de grote niet meer. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Lol. Mijn vriendin ging een gozur vloeren. Want hij ging schelden en stopte niet. Dus vloerde ze hem. NOG DEED HIJ NIX! Stomme... tuuuuut! Lawl.
    Joey. Er is iets mis met jou hoor. je moet ze SLAAN. begint bijna op SM te lijken O_o
    anyways.
    k ben t met Mardukasdingest eens ^^


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)Zelfs dan zou ik het nog niet doen =/
    Ik weet het niet maar ik kan het gewoon niet ^^
    Misschien haar wel vloeren ofzo of tegenhouden (als ze je aanvalt) om haar dan te kalmeren , maar slaan , nee dat kan ik niet o_O


    Ben jij ooit in zo situatie geweest dan?
    Want het is makkelijker gezegd dan gedaan.
    Er was een meisje in mijn klas dat was zo irritant dat ik haar met plezier in elkaar zou slaan.
    Heb ik uiteindelijk nooit gedaan omdat ik nooit een gevecht begin, en zij sloeg mij nooit. xD

    En ik zat ook ooit van, ik zal nooit een meisje slaan enzo. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Lol. Mijn vriendin ging een gozur vloeren. Want hij ging schelden en stopte niet. Dus vloerde ze hem. NOG DEED HIJ NIX! Stomme... tuuuuut! Lawl.
    Joey. Er is iets mis met jou hoor. je moet ze SLAAN. begint bijna op SM te lijken O_o
    anyways.
    k ben t met Mardukasdingest eens ^^


    Ik heb iets vreselijk fout gedaan.
    Dit is volgens mij de eerste keer in jaren dat iemand het met mij eens was. :8:8


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)
    Ik sla nooit meisjes (huil)
    ze slaan mij altijd.

    AHHAHA
    en zo hoort het ook!
    Grapje.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    AHHAHA
    en zo hoort het ook!
    Grapje.


    Lekker aardig ben jij. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    Ik heb iets vreselijk fout gedaan.
    Dit is volgens mij de eerste keer in jaren dat iemand het met mij eens was. :8:8

    fuck. Dat is niet goed.
    Daar moet je wat op drinken.
    BIER! =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)Nee, je mag geen meisjes slaan
    Luister niet naar haar (N)


    Waarom zou je geen meisjes mogen slaan? De meesten slaan wel terug, hoor. Nouja, de meisjes die ik ken dan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Daar hebben we het laatst op school nog over gehad. Meidenklas, he. :Y)

    Het zou meteen gedaan zijn met die relatie. Over en uit!


    Think before you act.

    Daar hebben we het laatst op school nog over gehad. Meidenklas, he. :Y)

    Het zou meteen gedaan zijn met die relatie. Over en uit!
    Dat zeg jij nu, maar stel je voor dat je er al 1 jaar een relatie mee hebt je ziet hem graag. En het is 1 keer uit de hand gelopen?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Chris brown verhaal?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Het is en blijft fout...

    Ik weet hoe die gast zich voelt en het is zwaar klote..heb namelijk hetzelfde meegemaakt met mijn vriendin (nu ex) ben er ook absoluut tegen en was behoorlijk geschrokken dak het gedaan had, maar goed was gewoon zo kwaad dak niet meer mezelf was...:( Wist ook da het snel genoeg over zou zijn. Ken mezelf namelijk goed genoeg om te weten da het dan goed fout zit..ik pik namelijk alles van iedereen en krop al me negatieve gevoelens op (ik weet het is heel slecht -.-) en als ik dan eenmaal uitbarst dan gaat het gewoon fout...ooit eens meegemaakt toen ik 8 was...ben toen me moeder aangevlogen..:S


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Het is en blijft fout...

    Ik weet hoe die gast zich voelt en het is zwaar klote..heb namelijk hetzelfde meegemaakt met mijn vriendin (nu ex) ben er ook absoluut tegen en was behoorlijk geschrokken dak het gedaan had, maar goed was gewoon zo kwaad dak niet meer mezelf was...:( Wist ook da het snel genoeg over zou zijn. Ken mezelf namelijk goed genoeg om te weten da het dan goed fout zit..ik pik namelijk alles van iedereen en krop al me negatieve gevoelens op (ik weet het is heel slecht -.-) en als ik dan eenmaal uitbarst dan gaat het gewoon fout...ooit eens meegemaakt toen ik 8 was...ben toen me moeder aangevlogen..:S
    Wat jij zegt bedoel ik. Zo was hij ook. Precies hetzelfde.


    Niet geschoten is altijd mis..

    @Lycaon

    Zo ben ik ook wel een beetje, alleen bij mij zijn er 2 opties: 1. Ik barst uit 2. ik word depri


    One who knows nothing can understand nothing.