• Ik dacht zonet weer terug aan onze oude kat. Hij heette Loulou [spreek je uit als Loeloe] Hij was altijd zo lief<3 Hij had wel kanker gehad aan zijn witte oortjes, dus had hij geen oortjes meer. Toen werd hij vorig jaar vlak voor de zomervakantie open gescheurt door de zwarte herdershond van de buren. Dat was een schok voor ons.
    Wie was jouw eerste huisdier?
    xóx

when words fail, music speaks.

dat weet ik niet meer ik hb zoveel vissn gehad en ze zyn allemaal gestorven xD 1leeft nu nog (lol)
    maar ik had het het meest moeilijk toen m'n papagaai voor m'n ogen stierf:( (huil)

btw vind het erg voor je(K)
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

;o voor je ogen? Dat is sneu voor je<3
    dankje(K)

when words fail, music speaks.

Sleepy en Quincy, mijn dwerghamstertjes. :'D
    Nee, toen ik een baby was en nog bij mijn vader woonde, had ik een zwarte kat, vogeltjes, vissen en kuikentjes. :Y)

Mijn vis, Jommeke :'D
    Ach, ik vind het erg voor je. Katten zijn zo lieve diertjes. Mijn nichtje heeft allemaal van die kleine schattige babykatjes ^^, maar ik krijg er geen van me ouders. --'

Listen to what we're not saying..

Mijn eerste huisdier was een hond, en 2 katten.

-

Ik weet het niet meer maar ik had ook een kat en die hadden we dood terug gevonden. Ik moest toen de hele dag nog wenen. En dan had ik nog eens een kat en die was vast geraakt in een grote klem. Dat was ook niet leuk.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

ik had een cavia en het was zeg maar echt mijn beste vriend. hij had iets aan zijn nieren en het kon niet verholpen worden. Toen is hij 's middags overleden (ik vond hem). Ik vind het nog steeds wel moeilijk. Het was namelijk zo'n hyperactief ventje en het is nu zo stil in de hoek, aangezien mijn andere cavia alleen maar in een hoekje ligt te slapen.

<i>You better lose yourself in the music.<3</i>

Toen ik een klein meisje was, hadden we een zwarte labrador 'Laika.' In de krokusvakantie (al een jaar geleden) is hij overleden. Als ik aan haar denk, begin ik nog altijd te huilen.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

aahh zo zielig.
    mijn hondje heet luna

/

Poesje Doerak.
    Hij heette altijd Doerak, maar ik noemde hem Poesje Doerak.,
    hij is verdronken in het kanaal & toen vond ik hem. ik heb nog steeds een trauma *denkt er aan terug*

' niks is wat het zijn moet '

Een hond Katja^^
    Mijn broer zette mij en mijn tweelingzus altijd op z'n rug toen we nog heel klein waren, en dan konden we hond rijden^^

If you had never come out of the blue, I would've stay

Euh.. -denkt na-
    een vis I guess, maar die werdt opgevreten door een kat die in ons huis was binnengeslopen. En daarna een konyn die stierf omdat hy oud was.

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

God,dat was Gino *hond* -Ik was 5 jaar-
    We hadden hem 5 dagen,toen bleek dat hij iets aan z'n hart had...
    Toen hebben we hem in laten slapen.

Pipi mijn goudvis en 7 kleine baby agaponissen maar toen was ik een baby dus daar weet ik niks meer vanaf xD

dream, dare, fly!

toen ik 6 ofso was had ik een kat, maar die moesten we in laten slapen ;[

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.