• Ik tel er tien, vijftien, en stop dan met tellen. Ze gillen als het hekken geruisloos open glijdt en ze door de bewakers achteruit worden gedrongen om de wagen door te laten. Één meisje tikt met haar knokkels op het raampje en ik sluit mijn ogen. Laat me alsjeblieft eens één dag met rust.
    De limousine zoeft weg en ik zak onderuit. Ik ben Skitt, ik ben een rockster, en mijn droom is een normaal leven kunnen leiden.

    http://www.quizlet.nl/quiz/290499/the-story-of-a-butterfly1/

    Dit verhaal gaat over Calliope, of zoals iedereen haar kent Skitt, ooit was ze een doodnormale tiener, zoals jij & ik.. Maar dat veranderde snel toen het bleek dat ze talent had, ze speelde fantastisch gitaar. Jaren lang is ze een tieneridool, maar ze wilt rust, ze is het beu, ze wilt niet langer die vrolijke Skitt zijn. Maar wat als haar manager nog meer van haar blijft vragen?, en het niet meer mogelijk is om gewoon te stoppen met dit hele gedoe?

    Geschreven door CosmicPurple
    Bedacht door xSKITT

    Veel plezier ermee ;)


    Your Butt is Mine!

    jaaaah ^^
    en jaa deel 2 is ook goe x'D ik heb al in première geleze ofzo ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    da wordt de zaligste film ooit da wij gaan make x'D ... Holding on_Simple Plan ^-^ !!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    da wordt de zaligste film ooit da wij gaan make x'D ... Holding on_Simple Plan ^-^ !!

    Wij amen daar gwn een film vn ..


    Your Butt is Mine!

    Deel 2 meteen Online ;)


    Your Butt is Mine!

    whaah wanneer gaa bill vreemd me mij xD ?? en ik lees toch al die dinge in première (puh) :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    whaah wanneer gaa bill vreemd me mij xD ?? en ik lees toch al die dinge in première (puh) :Y)

    Binnekort mijn lieve Seel xD
    Nog eventjes wachten ^^


    Your Butt is Mine!

    Is dit een simple plan story =O?? :D


    Life is hard and then we die

    Is dit een simple plan story =O?? :D
    nop wij gaan gwn simple plan gebruike in de soundtrack als wij dit verhaal gaan verfilme x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mooi verhaal^^


    Get outta my head!

    Is dit een simple plan story =O?? :D

    Nee, wat Seel zegt ;)


    Your Butt is Mine!

    Mooi verhaal^^

    Dank u ^^ Skittle voor jou xD


    Your Butt is Mine!

    Huney, je weet dat ik dit echt een prachtig verhaal vindt!<3 Dus; ga zo door!

    OmaLieftD'rKlienKind!<3
    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Huney, je weet dat ik dit echt een prachtig verhaal vindt!<3 Dus; ga zo door!

    OmaLieftD'rKlienKind!<3
    xX

    Dank je^^
    Jij krijgt ook een Skittle ;)


    Your Butt is Mine!

    Deel 3. Online


    Your Butt is Mine!