• heeft iemand enig idee hoe besmettelijk de ziekte van pfeiffer is? o_o
    i need to know. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    niet x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Je kunt het doorgeven met speeksel en bloed.


    Your make-up is terrible

    In het 1e stadium is het besmettelijk (dat zijn geloof ik de 1e paar weken). Je kunt dan mensen besmetten door ze te zoenen of uit elkaars flesje/glas te drinken, maar ook door in de buurt te hoesten bijv.
    Na dat 1e stadium is het niet besmettelijk meer.


    I clicked my heels and wished for you.

    Dat is toch wel besmettelijk? Als je bv. uit het zelfde glas van iemand drinkt die pfeiffer heeft of met zo iemand zoent?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Vrij besmettelijk, van drinken uit het zelfde glas als iemand met pfeiffer kan je volgens mij al ziek worden.


    I am an idiot, I move.

    Het valt hardstikke mee hoor kiddos x'D
    Me ma heeft like.. alles gedaan. ziekenhuis.. verpleegkundige. de hele zooi. die zegt dat het wel 'besmettelijk' is, maar de kans dat het doorgegeven word minimaal is.


    The economy is suffering, let it DIE!

    In het 1e stadium is het besmettelijk (dat zijn geloof ik de 1e paar weken). Je kunt dan mensen besmetten door ze te zoenen of uit elkaars flesje/glas te drinken, maar ook door in de buurt te hoesten bijv.
    Na dat 1e stadium is het niet besmettelijk meer.

    ah, dat is best kut. twee vriendinnen van mij hebben dus pfeiffer en ik ben de laatste tijd dus echt kapot moe. >< maar ik heb geen idee in welk stadium zij zitten.. laten we hopen dat het niet stadium 1 is en ik gewoon te weinig slaap heb gehad ofzo. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    ah, dat is best kut. twee vriendinnen van mij hebben dus pfeiffer en ik ben de laatste tijd dus echt kapot moe. >< maar ik heb geen idee in welk stadium zij zitten.. laten we hopen dat het niet stadium 1 is en ik gewoon te weinig slaap heb gehad ofzo. ><'

    Ik hoop het ook voor je. Mijn bf had het en toen ben ik ook maar een prik gaan halen. Mijn (nu al lang ex-)vriendje wilde ook, maar durfde uiteindelijk niet omdat hij bang was voor naalden xD Toen bleek dat we het allebei niet hadden.
    Slaap gewoon lekker uit, het is nu weekend. Als je echt na de kleinste inspanning al chronisch moe wordt, is er een vrij grote kans dat je het hebt.


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Ik hoop het ook voor je. Mijn bf had het en toen ben ik ook maar een prik gaan halen. Mijn (nu al lang ex-)vriendje wilde ook, maar durfde uiteindelijk niet omdat hij bang was voor naalden xD Toen bleek dat we het allebei niet hadden.
    Slaap gewoon lekker uit, het is nu weekend. Als je echt na de kleinste inspanning al chronisch moe wordt, is er een vrij grote kans dat je het hebt.

    ik ben wel helemaal kapot na een dag school, maar ik weet niet of dat iets is om je zorgen over te maken eigenlijk. <_<


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    ik ben wel helemaal kapot na een dag school, maar ik weet niet of dat iets is om je zorgen over te maken eigenlijk. <_<

    Neuh, dat is normaal xD
    Kijk het maar even aan, of haal gewoon sowieso die prik. Het is niet bepaald pijnlijk.


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Neuh, dat is normaal xD
    Kijk het maar even aan, of haal gewoon sowieso die prik. Het is niet bepaald pijnlijk.

    misschien wel een goed plan, ja. :Y) alleen ik val altijd half flauw na prikken. x'D zo achterlijk. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En wat is dat ?


    A. ikmisje.

    Als je met iemand van pfeiffer gaat bekken krijg je het, als het goed is.


    blame the bully.

    Je geeft het door via speeksel en bloed. Je kan je laten na kijken bij de dokter.

    Ik zou echt niet stoppen met zoenen. Ookal zou mijn lief dat hebben ^^


    Niet geschoten is altijd mis..