• Ik kan maar geen fatsoenlijke link bedenken voor mijn myspace ¬¬' en denk hier al vet lang overna en dan heb ik een leuke is ie bezet. Geweldig en ik kan geen fouten maken want veranderen kan ik hem niet en ik heb het account al redelijk lang. Ik vind dit dus echt fucked up. Heeft iemand een idee voor een link? Gewoon een paar woorden ofzo zoals: RoyalRiot die ik eerst wou of HollywoodPresents die ik ook wou en allebei al bezet waren ¬¬'
    (geen idee of dit topic mag.)
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    SixthSense (Zo heet mijn site :Y)).
    Maar wat wil je dan precies?


    I live for the applause, you will die for it.

    Special Appearance?


    -

    SixthSense (Zo heet mijn site :Y)).
    Maar wat wil je dan precies?

    Iets leuks (: Nee twee woorden die samen een mooie/leuke betekenis hebben of één woord.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Ik ook niet (nerd) Join the club.

    Eigenlijk heb ik dringend ook eens een nieuwe nodig.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Eigenlijk heb ik dringend ook eens een nieuwe nodig.

    Uhm...
    Stayer
    Lotus
    Paperplane


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Uhm...
    Stayer
    Lotus
    Paperplane

    Deze kan jij toch ook gebruiken? Of past dit niet zo goed bij jou?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Deze kan jij toch ook gebruiken? Of past dit niet zo goed bij jou?
    Di zijn al bzet op myspace ¬¬' Waarom was ik niet gewoon één van e eerste op myspace ?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Di zijn al bzet op myspace ¬¬' Waarom was ik niet gewoon één van e eerste op myspace ?

    Geen idee. Maar kan je misschien niet een paar woorden combineren? Die combinaties die je hierboven genoemd had samenvoegen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee dat klinkt niet mooi. Ach ik vraag plan wel een x achter dat royalriot ofzo


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kan je doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jaaaaa :'D now i'am happy het is gelukt :'D http://www.myspace.com/RoyalRiot_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yeah, het is gelukt. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker