• ik wil ff mijn verhaal kwijt. Een jongen bij mij op school, én klas (Tim) is een beetje irritant. Hij durft kleinere kinderen te pesten, en dat is laf. Kinderen zijn zelfs bang dat hij ze opwacht na school tijd. We waren deze week in de klas en de leraar zei dat hij hem niet meer les wou geven en als hij de kinderen wel zou op wachten dat hij van school gestuurd werd. Maar het probleem is.. ik vind hem opzich wel aardig als hij alleen zonder zijn vrienden is. Hij past écht goed in de klas. Zonder hem zou het saai zijn. Moet ik hem nou steunen? Of juist tegen hem ingaan dat híj tegen de kinderen flauw doet.


    * Naam is veranderd om privéredenen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hij kan ook tof in de klas doen en die kindertjes met rust laten.:Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zeg nu eens eerlijk, wat denk je nu dat je zegt? O.O
    Die jongen pest die kinderen gewoon, hem steunen omdat hij de klas wat interessant houd, is laf. Medeplichtig, noem ik dat.

    Hij kan ook tof in de klas doen en die kindertjes met rust laten.:Y)

    The same.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Uhm..
    Ik zou tegen hem zeggen dat hij moet stoppen met z'n gedrag richting die kinderen. En als hij dat niet doet, dan zou ik hem gewoon keihard laten vallen. Dan houden ze meestal ook wel op.

    Maar dat zou ik doen.


    Protège moi de mes désirs.

    je kan mss wel vrienden en zo met hem worde maar je moet ook gewoon tegen hem zeggen dat kleine kindere pesten laf is


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Uhm..
    Ik zou tegen hem zeggen dat hij moet stoppen met z'n gedrag richting die kinderen. En als hij dat niet doet, dan zou ik hem gewoon keihard laten vallen. Dan houden ze meestal ook wel op.

    Maar dat zou ik doen.
    Oke... Hoe laat ik hem vallen dan?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    oejaa Tim ^^ Dan kan het haast niet anders..

    grapje.. maar bij mij in de klas zit ook een Tim die ook wel een beetje zo is, nja eerder zijn maattie maar hij ook wel..

    Nja sorry ik weet het niet :s Je kan je er ook niet mee bemoeien?