Ik denk dat veel mensen hier weten dat 4 april de kaartverkoop begint voor de TMF awards. Het event zelf vindt plaats op de Wilhelminakade in Rotterdam, 4 juli.
Ik woon in Rotterdam, maar meestal geven ze geen concerten op de Erasmusbrug, ze sluiten hem aleen af met de AirRace. Want de trams moeten over de brug kunnen. Dus ik denk eerder dat het een andere plek zal zijn hoor.. En niet elke Rotterdammers heeft een OVchipkaart en kan niet in de metro.
Geen idee ligt eraan hoe duur de kaarten zijn en welke artiesten komen. als Jan shit enzo komen hoeft het al van mij niet meer... ik vind nederlandstalig afgrijselijk,
Ik woon in Rotterdam, maar meestal geven ze geen concerten op de Erasmusbrug, ze sluiten hem aleen af met de AirRace. Want de trams moeten over de brug kunnen. Dus ik denk eerder dat het een andere plek zal zijn hoor.. En niet elke Rotterdammers heeft een OVchipkaart en kan niet in de metro.
ze zegt toch ook niet dat het EROP is?
gewoon daarnaast/onder ofzo denk ik. Bij dat stenen stuk.
xGORGEOUS schreef:
Ik ga!
En ik weet niet hoe duur het is. Maar aangezien het een vrij populair evenement is, moet je ongeveer van 40 t/m 60 euro uitgaan, denk ik.
x.