• Ik krijg altijd een rode kop als ik mijn spreekbeurt moet doen ofzo of iets moet zeggen maar het ergste is dat ik best snel huil ook op mijn spreekbeurt zelf omdat meester mij een 4 gaf en samen een 6 en ik had zo mijn best gedaan!!
    Help wat nu?


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    Ik krijg ook heel snel een rood hoofd, ik ga dan maar gewoon door en dan gaat het meestal wel weer over.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goed oefenen. En gewoon schijt hebben aan wat anderen denken. [/Maar niet aan je punt. Want dan ga je op mij lijken ><]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik krijg ook altijd een rood hoofd. Zelfs als me vriendinnen zeggen; Je vind hem leuk. Terwijl ik hem niet eens ken, of niet leuk vind krijg ik een rood hoofd ><.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    ik word gelukkig nooit egt rood ofzo haha ;P

    Zoals Joyy al zei: Goed oefenen.. mss wel voor de spiegel x']
    Mss heb je wel faalangst dat zou je als het goed is aan je mentor kunnen vragen of naar een huisarts gaan.

    xx


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik heb dat ook steeds. Maar ik weet vn mezelf dat ik dat niet kan. Als ik dan weer is slechte punten heb is de teleurstelling minder groot.


    A. ikmisje.

    Don't tell me nothing. Ik was nog zichtbaarder gespannen dan een meisje bij wie presentatievrees was vastgesteld. Ik heb een godsgruwelijke hekel aan alle vormen van presenteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb de hele dag op school een rode kop, licht aan de lampen daar.
    Maar je moet gewoon niet zo bang zijn.. dan vinden de mensen je nog raarder dan dat je gewoon superraar doen voor de klas.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik moest vandaag ook een spreekbeurt doen en ik was ook rood. Maar het kwam meer door de warmte, denk ik. x')

    Ik heb meestal niet alleen een rode kop maar ik ga ook heel erg trillen en mijn stem gaat hakkelen.
    Dat is pas echt vervelend.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik krijg ook altijd een rood hoofd. Zelfs als me vriendinnen zeggen; Je vind hem leuk. Terwijl ik hem niet eens ken, of niet leuk vind krijg ik een rood hoofd ><.


    All was well.