• de titel zegt het al,
    hebben jullie tips om over een jongen heen te komen, ( of over liefdesverdriet ) natuurlijk..


    So far away..

    Je erbij neerleggen. Het is zijn keuze om het uitgemaakt te hebben. (heeft hij waarschijnlijk gedaan?) Echt, je moet er niet teveel over inzitten. Vermijd voorlopig contact met hem en als je eventueel aan hem denkt, of hem tegenkomt, zorg voor wat afleiding.


    -

    Wafels eten:Y)
    Geen grap, als je ze eet, dan word je verliefd op die wafels en ja, wafels zijn lekker

    Het klopt aan geen kanten dat je iemand vergeet als je iets met een ander begint. Je vergeet iemand alleen maar als je verliefd wordt op iemand anders, en dat kun je (helaas) niet zelf bepalen. Begin dus gewoon een tijd niks, met wie dan ook. Op een gegeven moment ga je andere jongens vanzelf leuker vinden. En trouwens, misschien wordt het toch wel wat met degene met wie je had? Nobody knows : D
    Sterkte.


    ok

    Dit heb ik persoonlijk al vrij veel meegemaakt en op die momenten waar alles lijkt tegen zitten moet je juist doen, wat je het liefst of lekkerst doet.

    Ik ga dan gwn naar Appie Heijn en koop een grote reep(en) chocolade en eet me helemaal vol.
    Of ik ga gooien met spullen.

    Doe dan waar je het beste bij voelt en ga vooral leuke dingen doen.

    Xx


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    veel chocolade eten ! :Y)
    veel lol hebben met vriendinnen .
    naar andere jongens kijken ?


    ' niks is wat het zijn moet '