• Voor school moeten we een opstel maken over ons idool tegen morgen. Maar het domme probleem is dat iemand mij en mijn vriendin heeft genomen en nu foto's van ons nodig heeft. En ik heb alleen recente foto's op de pc van mezelf en mijn vriendin. Dus, print ik die uit, is heel de foto groen. -Je ziet ons er op staan, maar we zijn groen- En ik zie er daar dus niet uit, want ik lijk op een groene alien.! :Y)
    O god, dat word lachen morgen, want mijn vriendin haar haar lijkt op de foto blinkend en zwaar gekrult. xD


    You'll never dream alone. <3

    Alienstyle :Y)

    Mss kan iemand ander hem afdrukken?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Die hebben die foto's niet en mijn vriendin kan nu niet op de pc. -zit virus op- Daarom ging ik die afprinten en ja, nu ben ik groen. Maar één foto is goed gelukt, behalve die van mijn vriendin want haar overgrote oorbel -Wat ik dacht dat één van die krullen in haar haar was- lijkt op een grote krul. Net van in die Georg Washinton tijd, of zoiets. xD [/heeft medelijden met Tietie -vriendin-]


    You'll never dream alone. <3

    Die hebben die foto's niet en mijn vriendin kan nu niet op de pc. -zit virus op- Daarom ging ik die afprinten en ja, nu ben ik groen. Maar één foto is goed gelukt, behalve die van mijn vriendin want haar overgrote oorbel -Wat ik dacht dat één van die krullen in haar haar was- lijkt op een grote krul. Net van in die Georg Washinton tijd, of zoiets. xD [/heeft medelijden met Tietie -vriendin-]

    Poor Thing ^-^'
    Kan je hem niet doorsturen aan iemand ofzu?


    Frankly my dear, I don't give a damn.