• je ook een beste vriendin op Quizlet kon hebben? :'D

    Ik vind het nutteloos.
    Je kan het evengoed in je 'over mezelf' zetten.

    Ik vind het nutteloos.
    Je kan het evengoed in je 'over mezelf' zetten.
    achja, dan niet ofzo...

    Ja, Of dat je zo met iemand getrouwt kan zijn,of verliefd op.. [zo als bij netlog xD]


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ja, Of dat je zo met iemand getrouwt kan zijn,of verliefd op.. [zo als bij netlog xD]
    JAAAAH! OOOOH, dan worden ik en Kimberley gewoon vette bi's. ;'$

    Klinkt wel leuk, maar krijg je daar niet ruzies van? Dat mensen jaloers worden omdat zijn niet als best friend zijn toegevoegd? Zeker als je er maar één mag..

    Dat zou wel erg kinderachtig zijn. Ik bedoel maar, je moet er toch zelf voor zorgen dat je besties mwt iemand word, dat is niet iemand anders zorg enzo.

    Ik zei ook niet dat het heel volwassen was ;)
    Maar hebben mensen het überhaupt ook nodig om de titel 'beste vriend(in)' te krijgen? Dan lijkt het net alsof je bevestiging nodig hebt om aan te geven dat je wel echt vriendinnen bent. Maar goed, mijn mening.


    I clicked my heels and wished for you.

    heb ik denk ik sal ;D


    don't Worry...Be gay.

    Klinkt wel leuk, maar krijg je daar niet ruzies van? Dat mensen jaloers worden omdat zijn niet als best friend zijn toegevoegd? Zeker als je er maar één mag..

    Dat zou wel erg kinderachtig zijn. Ik bedoel maar, je moet er toch zelf voor zorgen dat je besties mwt iemand word, dat is niet iemand anders zorg enzo.

    Ik zei ook niet dat het heel volwassen was ;)
    Maar hebben mensen het überhaupt ook nodig om de titel 'beste vriend(in)' te krijgen? Dan lijkt het net alsof je bevestiging nodig hebt om aan te geven dat je wel echt vriendinnen bent. Maar goed, mijn mening.
    Achja, misschien wel. Maar het leek me leuk, omdat ze dat ook op GSM hebben, en het is wel leuk enzo, vind ik.

    Ja, Of dat je zo met iemand getrouwt kan zijn,of verliefd op.. [zo als bij netlog xD]


    Dat gaat ook in je over mezelf hoor..

    Klinkt wel leuk, maar krijg je daar niet ruzies van? Dat mensen jaloers worden omdat zijn niet als best friend zijn toegevoegd? Zeker als je er maar één mag..

    Dat zou wel erg kinderachtig zijn. Ik bedoel maar, je moet er toch zelf voor zorgen dat je besties mwt iemand word, dat is niet iemand anders zorg enzo.

    Ik zei ook niet dat het heel volwassen was ;)
    Maar hebben mensen het überhaupt ook nodig om de titel 'beste vriend(in)' te krijgen? Dan lijkt het net alsof je bevestiging nodig hebt om aan te geven dat je wel echt vriendinnen bent. Maar goed, mijn mening.
    Achja, misschien wel. Maar het leek me leuk, omdat ze dat ook op GSM hebben, en het is wel leuk enzo, vind ik.

    Van mij mag je dat vinden, hoor ;)
    Ik zou er alleen zelf nooit gebruik van maken. Zou er totaal geen last van hebben als het zou gebeuren ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    ik kan dan vast niet kiezen. =D
    want ik kan er zo al 6 verzinnen waar ik niet tussen kan kiezen. (':
    maar verder leuk idee. ;)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wordt het dan zoiets:

    Mijn vriendenlijst
    1.Nina95
    2.Anone
    3.Elementen
    4.Fantasy
    5.Zegmaarwat
    6.Q
    7.AnnaTHL
    8.Autumn
    9.infinity
    10.Bomm
    11.Rutger
    12.barasia
    Pas volgorde aan

    lijkt me wel een leuk idee.
    Dat je de 3 beste personen meteen kan vinden in je vriendenlijst.
    ik ben voor.

    zoals op gosupermodel?
    ik vind t zo ookwel goed..