• In Ikea Amsterdam/Haarlemhttp://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=15012361 het is bij de zender; At5

    (...)

    He he teminsten iemand die het snapt,


    Nee, misschien een heel korps Meer dan 100+ politieagenten.
    Absurd gewoon.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Ja, het enigste probleem is dat er geen bom is.
    Ze hebben er toch nog geen 1 gevonden?
    Heb jij deze ochtend die robot niet gezien die de Ikea binnen was gegaan?



    OMG.
    MENS ER IS GEEN BOM NEE, MAAR ER IS WEL IEMAND DIE EEN BOM WILT LATEN ONTPLOFFEN, EN DAAROM HOUDEN DE POLITIE'S DIE WEG IN DE GATEN, OMG

    (...)

    Nee, misschien een heel korps Meer dan 100+ politieagenten.
    Absurd gewoon.



    Ik zeg toch niet dat jij het snapt?, En niet jaloers worden dat de politie geen aandacht aan je geeft

    (...)


    OMG.
    MENS ER IS GEEN BOM NEE, MAAR ER IS WEL IEMAND DIE EEN BOM WILT LATEN ONTPLOFFEN, EN DAAROM HOUDEN DE POLITIE'S DIE WEG IN DE GATEN, OMG

    Kijk je uit met je hoofdletters, schat?


    Als je tiet maar goed zit.

    (...)


    OMG.
    MENS ER IS GEEN BOM NEE, MAAR ER IS WEL IEMAND DIE EEN BOM WILT LATEN ONTPLOFFEN, EN DAAROM HOUDEN DE POLITIE'S DIE WEG IN DE GATEN, OMG
    Ja, ze houden de weg in de gaten met 100 politiemannen zeker? (lol)(lol)(lol)(lol)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Ja, ze houden de weg in de gaten met 100 politiemannen zeker? (lol)(lol)(lol)(lol)

    Luister, het is niet alleen die weg. Ze moeten het ontruimen, en ervoor zorgen dat niemand meer ergens naar binnen kan gaan. Dat kan je niet met minder. En stel je niet zo aan dude.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Kijk je uit met je hoofdletters, schat?



    Oke, maar hij irriteert me met die domme vragen

    (...)
    Luister, het is niet alleen die weg. Ze moeten het ontruimen, en ervoor zorgen dat niemand meer ergens naar binnen kan gaan. Dat kan je niet met minder. En stel je niet zo aan dude.
    Ik stel me niet aan.
    Ik zeg gewoon de waarheid. en mijn mening.
    Ik heb het nieuws gezien ja.

    'Er is telefonisch melding gemaakt van een bom die meerdere mensen zou kunnen verwonden'.
    (bedreiging/afpersing)

    Stel je niet zo aan? (lol)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)


    Oke, maar hij irriteert me met die domme vragen
    Je moet ze ook niet antwoorden als ze zo moeilijk voor je zijn.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)


    Oke, maar hij irriteert me met die domme vragen

    Laat hem, dat is juist wat hij wilt.


    Als je tiet maar goed zit.

    (...)Ik stel me niet aan.
    Ik zeg gewoon de waarheid. en mijn mening.
    Ik heb het nieuws gezien ja.

    'Er is telefonisch melding gemaakt van een bom die meerdere mensen zou kunnen verwonden'.

    Stel je niet zo aan? (lol)

    Gosh, hier dit is van de site van Rtl nieuws:
    Explosieven
    Volgens de politie is er gedreigd met explosieven. De omgeving is afgezet. Behalve IKEA zijn het winkelcentrum Villa Arena en onder andere de winkels van MediaMarkt, Perry Sport en Decathlon gesloten. Ook zijn enkele kantoren in het gebied dicht. De politie heeft de toegangswegen.

    Doelwit
    IKEA is al vaker het doelwit van bedreigingen geweest. Zo werden in 2002 de vestigingen in Duiven en Hengelo na bedreigingen enige tijd gesloten. Het bleek loos alarm te zijn.

    Auto's weghalen
    Aan het eind van de middag mocht het IKEA-personeel onder politiebegeleiding persoonlijke spullen uit het gebouw halen, en auto's wegrijden uit de parkeergarage. De dreiging is nog niet voorbij, zegt de politie.

    Dat is waarom er zoveel agenten zyn + ja, je stelt je aan met je 'Ze kunnen beter boeven gaan vangen and stuff'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Laat hem, dat is juist wat hij wilt.
    Nee, hoor ik zei gewoon mijn mening.
    Er is geen bom. Er komt geen bom. De bedreigingen zijn gewoon een daad van wanhoop (afpersing).


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Ik stel me niet aan.
    Ik zeg gewoon de waarheid. en mijn mening.
    Ik heb het nieuws gezien ja.

    'Er is telefonisch melding gemaakt van een bom die meerdere mensen zou kunnen verwonden'.

    Stel je niet zo aan? (lol)



    de waarheid? weet jij wel wat dat betekend? je mag je mening geven jaa, maar plzz doe niet zo dom, weetje als je dit allemaal onzin vind, reageer der dan niet op.

    (...)Nee, hoor ik zei gewoon mijn mening.
    Er is geen bom. Er komt geen bom. De bedreigingen zijn gewoon een daad van wanhoop (afpersing).



    Fijn.;d



    Doelwit
    IKEA is al vaker het doelwit van bedreigingen geweest. Zo werden in 2002 de vestigingen in Duiven en Hengelo na bedreigingen enige tijd gesloten. Het bleek loos alarm te zijn.


    Deze keer ook weer hetzelfde.
    Jij vind het niet erg he dat er op dit moment misschien een oud omatje in elkaar geslagen word en daar een politieagent had kunnen staan he?


    Niet geschoten is altijd mis..