• Heey!
    De Rabobank heeft geen last van de creditcrisis hoor!Nee, weetje waarom niet? Omdat;
    Nou vorige week woensdag(04-03-'09), toen ging ik naar de rabo bank om 20 euri op mijn rekening te storten. Dus ik doe alles wat er staat. Komt er niks op van het is gestort ofzo en ook niks terug gekregen! Dus ik kijk daar naar, komt mijn pasje terug; "U HEEFT TE LANG GEWACHT." Geld kwijt.(want het kwam ook niet terug.) Dus ik haal er een medewerker bij. zegt ze; "Ik zal even op de computer kijken of het gestort is." Dus dat was niet zo. Dan riep ze 2 collega's op, die naar dat apparaat gingen kijken, maar ondertussen kwamen er wel mensen achter mij die geld gingen storten. Dat ging wel goed..>'< Komen die collega's uit dat machine en die zeggen zo; 'ja er is niks. We kunnen nergens iets vinden." Dus dat wijf zo; 'ja heb je dat er wel in gedaan." "JA, Wil je soms beweren dat ik hier sta te liegen? Weet je wel niet hoe lang ik hier al kom? Bijna heel mijn leven! Ik bedoel; mijn oma, mijn vader, mijn moeder en de rest van mijn familie en kennisen komen allemaal naar de rabobank." Zegt dat wijf; "Dat staat hier nu even los van heá." Ik zo; "Misschien wel, maar ik vindt het gewoon niet kunnen. Wat waar is mijn 20 euro dan nu heá? Het kan toch moeilijk vleugeltejs ge kregen hebben en weggevolgen zijn!"Zeg ik.En dat wijf zo knikken. "Maar wat kan ik dan voor je doen?" Ik zo; "Geef me gewoon mijn 20euro terug!" "Dat wil wel doen, maar we hebben geen cash geld in huis."Zegt dat wijf zo. Ik zo; 'dan wil ik een klacht in dienen!" Ze keek boos en gaf me dan toch maar met tegenzin zo'n klachtenformuleer. en ik had daar zo opgeschreven bij; mijn oplossing; "Ik wil mijn 20 euro terug en schriftelijk antwoord op mijn vraag.Zo niet zal ik gerechtelijke stappen ondernemen." Dus ik had dat terug gegeven en het werd in behandeling genomen. Maar vandaag, had ik nóg altijd geen 20 euro op mijn bankrekening staan, dus mijn ma ging bellen. Wat denk je dat, dat wijf zei? "Ze moet wel gelogen hebben, want wij vinden er echt niks van terug." en mij ma was zo pissig geworden en had zo gereageerd; "Als ze dat gedaan zou hebben, zou ze wel een groter bedrag als 20 euro gezegt hebben heá! Ik ben blij dat het geen 100 euro was! Anders was ze dat ook kwijt door jullie klote apparaat! En ik wil dat schrijftelijk terug, als jullie er toch niks aan doen." En nu zal ik mijn geld dus waarschijnlijk niet krijgen!:S De Rabobank heeft geen last van de criditcrisis hoor! Nee, ze stelen gewoon geld van hun klanten!!:@

    Of wat vinden jullie? Wat vinden jullie daar van?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Dat bedoel ik dus. Een zwerver rijd toch ook niet met de auto?-m'n pa bracht me- Dus ja, ik snap dan dus echt niet wáárom er van die camera's hangen hoor! Ze willen dus niet zien dat ik er écht 20 euro heb gestoort!:S Of ze zijn te gierig om mijn geld terug gegeven! Dat kan ook!:S

    xX


    Maar dan vraag ik me af..
    Waarom riep je je vader niet?


    -

    Dude
    Geef ze aan voor diefstal ofzo x]
    Nee echt, als ze niet op de camera's willen kijken maakt het ze dus blijkbaar niet uit of het nu waar is of niet..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)

    Maar dan vraag ik me af..
    Waarom riep je je vader niet?

    die was té kwaad om iets te zeggen, anders was hij echt wel erg uitgevlogen tegen dat mens!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    die was té kwaad om iets te zeggen, anders was hij echt wel erg uitgevlogen tegen dat mens!

    xX


    Ha-ha. Oke dan/


    -