• bij ons op school zit dus een 2 (!) jaar jongere slappe ADHD ( niet dat daar iets mis mee is ) vegetarier die denkt dat ie stoer is. Maar als wij iets ( zelfs maar iets zeggen) doen stuurt de juf ons naar de directeur omdat we waren aant uitdagen! maar die gast gaat maar verder met pesten, valsspelen en mijn schoenen gooien ( ja u leestt het goed ) tegen zijn vriends ( ja u leest het weer goed ) zijn kop!!!

Voorbeeld:
    1. Ik en mijn vrienden gingen na gym naar de kleedkamers waar ik perongeluk mijn schoen op zijn jas had gelegdtoen hij dat zag sloeg hij me en smeet hij een schoen tegen zijn vriend z'n kop. Ik zei dat hij ook gwn kon zeggen dat m'n schoen op z'n jas ligt maar toen kwam de juf begon dat kind te roepen tegen mij en moet ik naar de directeur voor uit te dagen..

meningen, tips, of als jullie ook al eens in deze situatie hebben gezeten comment please

Take my hand tonight

Pleur zijn schoen in de wc.
    Doe ik ook altijd.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Pleur zijn schoen in de wc.
    Doe ik ook altijd.

dan gaat hij huilen en dan word ik fuckin' geschorst (N)

Take my hand tonight

(...)
    dan gaat hij huilen en dan word ik fuckin' geschorst (N)

Lekker laten huilen dan. Moet ie maar niet zo schijnheilig zijn. Ik heb nergens een grotere hekel aan dan schijnheilige mensen --'
    Waarom zou je geschorst worden? Niemand weet toch dat jij het hebt gedaan xD

Everything means nothing, if I ain't got you.

ja vroeger werd ik en paar vriendinne van peste beschuldigt omdat we ni zo goed met een meisje konde opschiete enz enja begint ze te wene en vlieg ik naar de directeur --'
    enja die ouders van dat meisje ginge naar een vriendin van mij enz en kreeg zij straf terwijl ze nix had gedaan enz

Magic never ends.

Je kan er ook met de juf of directeur over praten.

"I shut my eyes in order to see.'