• Helooo dears ;3
    Ok, dit is dus droge humor, of hoe je het ook moet noemen. Here we go;
    Waarom buizen wij op school?
    Een jaar heeft 365 dagen om te studeren.
    - Trek daar 52 zondagen vanaf, dan resten er ons nog 313 dagen.
    - Tijdens het jaar zijn er 50 dagen waarop het te warm of te koud is om te kunnen studeren. Dus resten ons er nog 263 dagen.
    - We slapen 8 uren per dag, dat zijn 122 dagen per jaar. Dus hebben we nog 141 dagen.
    - Als we 1 uur per dag mogen doen waar we zin in hebben, zijn dat nog eens 15 dagen minder en blijven er dus nog 126 over.
    -Per dag verspillen we 2 uur tijd aan eten en drinken, dat zijn 30 dagen en dus blijven er nog 96 dagen over.
    - We besteden per dag 1 uur tijd aan praten met vrienden en familie, dat zijn 15 dagen, dus resten er nog 81
    - School/werk neemt 35 dagen van ons jaar in beslag, dus blijven er nog 46 over
    - Trek daar nog eens 40 dagen vankantie en verlofdagen vanaf, dan blijven er nog 6 dagen over.
    - Je bent minstens 3 dagen ziek, dus heb je slechts 3 dagen over om te studeren
    - Als je dan nog 2 dagen per jaar weggaat, blijft er slechts 1 DAG over, en deze dag is JE VERJAARDAG....

    -Found op een Netlog pagina- En ik vind het geweldig (':

    Xxx'

    Heb ik ook en 'n netlog pagina gezien x'd
    & het is geweldig (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Egt Geniaaaal ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Buizen betekent in nederland.. Zuipen/drinken/dronken worden/van de kaart drinken x]

    ooh COMAZUIPEN Ö jep ik snap.


    BAM!