• Ik wou net dus m'n pasfotootje opnieuw instellen.. alleen ik drukte zo op instellen ofzo, in iedergeval dat je dan een nieuwe pasfoto krijgt. alleen toen kwam er niks, dus ik een paar x overnieuw proberen... toen dacht ik: misschien doet ie het als ik eerst m'n oude weghaal, maar toen deed ie weer niks, weet iemand hoe dan komt?
    X.


    Als je maar een ananas hebt..

    srry maar heb geen idee ik kan hem ook niet veranderen


    Directioner for ever!!! Niall <3

    Geen idee, sorry. :X Misschien heb je een bestand willen gebruiken wat niet van .JPG is ofzo??

    Is het .jpg? Of komt het rechtstreeks van je camera? Dan gaat het inderdaad niet. Dan moet je eerst op Hyves ofsoo je foto daarop zetten, opslaan in je mappen terug en dan nog eens proberen.
    Als het geen .jpg dingen zijn, kan het niet.

    Geen idee, sorry. :X Misschien heb je een bestand willen gebruiken wat niet van .JPG is ofzo??

    Is wel van jpg.. alleen het beeld blijft dan wit.


    Als je maar een ananas hebt..

    Is het .jpg? Of komt het rechtstreeks van je camera? Dan gaat het inderdaad niet. Dan moet je eerst op Hyves ofsoo je foto daarop zetten, opslaan in je mappen terug en dan nog eens proberen.
    Als het geen .jpg dingen zijn, kan het niet.

    Hoe bedoel je? kun je hem niet gewoon van je camera op je computer zetten en dan opslaan en hier openen?


    Als je maar een ananas hebt..

    Dan is het een te groot bestand!
    Te veek kb.


    everything you imagined, and more...

    Dan is het een te groot bestand!
    Te veek kb.

    Zou het? het is gewoon een foto!


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Hoe bedoel je? kun je hem niet gewoon van je camera op je computer zetten en dan opslaan en hier openen?


    Het zit zo; Als je een foto van jezelf trekt en hem dan hem op de comp. zet en hem dan op Q. zet lukt dat niet. Hoe dat komt weet ik ook niet. Maar dan moet je naar Hyves ofsoo gaan, daar die foto opzetten, die foto nog eens opslaan en dan nog eens proberen.

    (...)

    Het zit zo; Als je een foto van jezelf trekt en hem dan hem op de comp. zet en hem dan op Q. zet lukt dat niet. Hoe dat komt weet ik ook niet. Maar dan moet je naar Hyves ofsoo gaan, daar die foto opzetten, die foto nog eens opslaan en dan nog eens proberen.

    Bedankt! ik ben het nu aant proberen..


    Als je maar een ananas hebt..

    Geen idee ö


    I don't need words to feel those lips.

    Leuk... nu staat er een kruis x3


    Als je maar een ananas hebt..

    Bedankt allemaal! (flower)
    Het is gelukt... hier kan denk ik een slotje op..


    Als je maar een ananas hebt..