• Hellooo dears ;3
    Oké ik moet het gewoon even kwijt. Ik ben verliefd. Eigenlijk al een tijdje maar nu weet ik het zeker. Maar het suckt verschrikkelijk hard. Ik heb het vreselijke probleem dat ik op oudere jongens val. Zo ben ik dus voor de eerste keer echt verliefd, nu dus op iemand die al werkt >,< Sommige weten die ik bedoel, ik ga lekker geen namen noemen+welk beroep hij doet. Suck on that n_n' Maar het suckt serieus. Want ik ben er vrij zeker van dat hij mij niet eens ziet staan --' Dus wat heb ik er dan aan?
    En dat is dus het probleem. Er zijn inderdaat genoeg vissen in de zee, maar deze keer is het echt erger dan normaal. Normaal als ik een leuke jongen zie ofsoo is het meteen: Ohgosh wat een lekkerding. Maar nu heb ik zoiets van: Naah, hij is wel mooi, meer niet. En ik moet elke dag aan hém, die specialerd denken. Ik geraak er dus echt niet vanaf.

Iemand tips ofsoo?
    Xxx'

(...)
    Probeer dan gewoon níet aan hem te denken? Of probeer op een ander verliefd te worden..

Dat is het hem juist. Vroeger [/een jaar geleden ofsoo] kon ik dat maar nu lukt het gewoon echt niet meer.

Heb ik ook.En ik weet hoe je je voelt,Das egt erg.

Love Joe Jonas...('L)

Ik heb ook met iemand die al werkt =]

Life is hard and then we die

(...)
    omg.. ik ben ook op het broertje van m'n beste vriendin gevallen... 3 jaar verliefd geweest! Ö (okee, ik geef toe.. ondertussen was ik ook een keer op een ander).

DRIE JAAR :|

naja, gelukkig moet hij na dit jaar nog maar één jaar bij ons op school. Dus dan zie ik hem niet meer :)

~I'm a Rebel on a Mission.~

Probeer hem aan te spreken, misschien word het toch nog wat? En anders, zoek een ander lekkerding om de hele dag aan te denken :'D
    Ik heb btw ook iemand die al werkt, en hij is leuk, krijg hem niet uit m'n kop en tot mijn dolle verbazing gaf hij 1 juli om half 3 snachts toe dat hij mij óók leuk vond :Y)
    Nja, sterkte!

I don't need words to feel those lips.

pak hem op z'n bek :Y)

' niks is wat het zijn moet '

pak hem op z'n bek :Y)

Jhaa man! -Annelies loopt voorbij hém-
    A: Heeey G.!
    G.: Huh?
    A: -Pakt G. op z'n bek-
    G.: WTF ?!

(...)
    Probeer dan gewoon níet aan hem te denken? Of probeer op een ander verliefd te worden..

Makkelijk gezegd maar gedaan.

Innocence.

Altijd denken..: Ik ben niet verliefd. ik ben niet verliefd. ik ben niet verliefd. dan gaat het hopelijk weer over... ik ging dat steeds denken toen ik verliefd was op een jongen die al had! en volgensmij werkt het wel.

Nou dat deed ik dus ook een keer, maar het hielp niet -.- het erge was; hij zit in me klas, dus zie hem elk uur ><'

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Ik heb geen idee, actually. Ik ben nog nooit in love ofzo geweest. Miss moet je gewoon iets met een ander beginnen en dan is het bij deze boy over. Of je moet er gewoon over heen groeien en het van je afzetten.

Elegance is refusal.

Sorry, can't help you with this one. Dit is toch iets waar je zelf over moet beslissen, vrees ik.

No growth of the heart is ever a waste

You never know,
    ik ozu hem niet meteen uit je hoofd zetten, raak eerst goed bevriend met hem en wie weet wat daar van komt :)

-

liefde zuigt --'
    aan het einde,gaan ze toch of dood of ze vinden iemand anders leuk en verlaten je zoiezo.
    sorry tis niet leuk om te horen als je verliefd bent x']
    maarja ik ben net gedumt so love sucks.

Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?