• Hellooo dears ;3
    Oké ik moet het gewoon even kwijt. Ik ben verliefd. Eigenlijk al een tijdje maar nu weet ik het zeker. Maar het suckt verschrikkelijk hard. Ik heb het vreselijke probleem dat ik op oudere jongens val. Zo ben ik dus voor de eerste keer echt verliefd, nu dus op iemand die al werkt >,< Sommige weten die ik bedoel, ik ga lekker geen namen noemen+welk beroep hij doet. Suck on that n_n' Maar het suckt serieus. Want ik ben er vrij zeker van dat hij mij niet eens ziet staan --' Dus wat heb ik er dan aan?
    En dat is dus het probleem. Er zijn inderdaat genoeg vissen in de zee, maar deze keer is het echt erger dan normaal. Normaal als ik een leuke jongen zie ofsoo is het meteen: Ohgosh wat een lekkerding. Maar nu heb ik zoiets van: Naah, hij is wel mooi, meer niet. En ik moet elke dag aan hém, die specialerd denken. Ik geraak er dus echt niet vanaf.

    Iemand tips ofsoo?
    Xxx'

    Hunn, i'm dealing with the same problem. Damn, ik heb altyd al geweten dat ik op oudere guys viel maar dit keer is het nog erger. Like, het is een leraar --' So sorry hunn, ik heb geen tips voor je.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    verplaatst naar 'relatie'
    & ofwel leer je hem kennen en vraag je hoe hij erover staat om een relatie met een jongere persoon te beginnen...
    ofwel vergete je hem gewoon (:

    xx


    everybody needs a song.

    Je kan altijd goede vrienden worden,
    leer hem gewoon kennen.
    Maar ik denk niet dat het iets zal worden.
    I don't like to say it,
    maar dat is wat ik denk.

    En eigenlijk, naar mijn tips moet je niet luisteren,
    want mijn liefdesgevallen zijn ook niet al te nice.. xd

    Liefde zuigt --'

    Ik haat het als mensen zeggen van er zijn genoeg vissen in de zee.
    De meeste vissen hebben al een vrouwtje, zijn lelijk of te oud.
    Damnit.
    Maar ik kan je niet helpen. Sorry. :X


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik haat het als mensen zeggen van er zijn genoeg vissen in de zee.
    De meeste vissen hebben al een vrouwtje, zijn lelijk of te oud.
    Damnit.
    Maar ik kan je niet helpen. Sorry. :X


    Indeed. En de meeste mooie vissen waar ik iets in zie hebben altijd wel al iemand >,<

    (...)

    Indeed. En de meeste mooie vissen waar ik iets in zie hebben altijd wel al iemand >,<

    Ik leef met je mee, Maar het is mogelijk hoor.
    Een meisje in mijn klas is 16 en heeft een relatie met iemand van 23 (flower)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Sorry lieford, maar ik heb geen tips.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)

    Indeed. En de meeste mooie vissen waar ik iets in zie hebben altijd wel al iemand >,<

    Misschien moet je eens naar innerlijk en karakter zien, dan zijn er genoeg vissen (flower)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Indeed. En de meeste mooie vissen waar ik iets in zie hebben altijd wel al iemand >,<

    Eigenlijk slaat heel de uitspraak nergens op.
    Like, ik val niet op vissen en het is veel te koud in de zee. Dóh.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Like hier zo..

    Ik ben verliefd op de broer van mijn aardsvriendin -zucht-.En naja- we kwamen dichter bijelkaar totdat meneer het zó nodig vond,om met zijn HOOFD-vriendin( de andere flirts niet meegerekend, ja dat ook nog het is een quasie Player ) nog wat kleffer te doen. Waarschijnlijk omdat zij iets doorhad -gniffelt- en nu heeft hij zelfs zijn beste vriendin laten vallen..en mij.

    EIKEL !

    Naj, ik moest het ook eventjes kwijt -jammert-

    Wel één ding, als je hem zou kunnen leren kennen, neem die kans!

    Verder vind ik het ook dikke SHIT

    Kuss.


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Altijd denken..: Ik ben niet verliefd. ik ben niet verliefd. ik ben niet verliefd. dan gaat het hopelijk weer over... ik ging dat steeds denken toen ik verliefd was op een jongen die al had! en volgensmij werkt het wel.


    Als je maar een ananas hebt..

    Altijd denken..: Ik ben niet verliefd. ik ben niet verliefd. ik ben niet verliefd. dan gaat het hopelijk weer over... ik ging dat steeds denken toen ik verliefd was op een jongen die al had! en volgensmij werkt het wel.


    Héél goede theorie
    niet voor mij

    Like hier zo..

    Ik ben verliefd op de broer van mijn aardsvriendin -zucht-.En naja- we kwamen dichter bijelkaar totdat meneer het zó nodig vond,om met zijn HOOFD-vriendin( de andere flirts niet meegerekend, ja dat ook nog het is een quasie Player ) nog wat kleffer te doen. Waarschijnlijk omdat zij iets doorhad -gniffelt- en nu heeft hij zelfs zijn beste vriendin laten vallen..en mij.

    EIKEL !

    Naj, ik moest het ook eventjes kwijt -jammert-

    Wel één ding, als je hem zou kunnen leren kennen, neem die kans!

    Verder vind ik het ook dikke SHIT

    Kuss.

    omg.. ik ben ook op het broertje van m'n beste vriendin gevallen... 3 jaar verliefd geweest! Ö (okee, ik geef toe.. ondertussen was ik ook een keer op een ander).


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    Héél goede theorie
    niet voor mij

    Probeer dan gewoon níet aan hem te denken? Of probeer op een ander verliefd te worden..


    Als je maar een ananas hebt..