• ik vind dat 10-11 jarige best kunnen schrijven! niet allemaal, maar er zijn toch een stel die behoorlijk kunnen schrijven. maar die quizen worden vaak niet gemaakt (dachtik) hoe denk jij erover?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Pff, Ik vind 10-11 jarigen kinderachtig.
    MAar dat zal waarschijnlijk komen door mijn broer en zus.

    10 - 11 jarigen hebben de woordenschat niet van iemand die ouder is.


    Grrr ik ben 11 en ik heb wel woordenschat van oudere iedereen denkt altijd dat ik ouder ben!!


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    @Coriander
    Jhaa, en dan hebben ze alles nog verkeerd geschreven. Like het is zei en niet zij ('; Anyhow, we zijn nu eigenlijk wel niet lief tegen de 10-11 jarige aan het doen (nerd)

    (...)

    Grrr ik ben 11 en ik heb wel woordenschat van oudere iedereen denkt altijd dat ik ouder ben!!


    Djeez, chill girl. Hij bedoelde het helemaal niet zó erg ofsoo. Je moet niet meteen zo gaan aanvallen hoor (':

    Ik wil je wat vragen is dit topic toevallig omdat je zlef 10-11 bent ofzo?


    I think so (:

    (...)

    Grrr ik ben 11 en ik heb wel woordenschat van oudere iedereen denkt altijd dat ik ouder ben!!

    Nja, aan je Q-Naam e profiel te zien zou ik je 10 schatten?

    @Annelies.
    Het viel me gewoon zo even op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Coriander
    Jhaa, en dan hebben ze alles nog verkeerd geschreven. Like het is zei en niet zij ('; Anyhow, we zijn nu eigenlijk wel niet lief tegen de 10-11 jarige aan het doen (nerd)

    Idd, en als je er dan iets van zegt negeren ze je of vinden ze je een betweter. Nou ik vind het best belachelijk als iemand van 12-13 jaar niet eens 'zei' juist kan schrijven...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    Idd, en als je er dan iets van zegt negeren ze je of vinden ze je een betweter. Nou ik vind het best belachelijk als iemand van 12-13 jaar niet eens 'zei' juist kan schrijven...

    Ja, dat is zo dom toch. Ik heb een keer zo'n zeik reactie op zo'n quiz achter gelaten kijk je de volgende dag is die reactie verwijderd, dat is ook triest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja, dat is zo dom toch. Ik heb een keer zo'n zeik reactie op zo'n quiz achter gelaten kijk je de volgende dag is die reactie verwijderd, dat is ook triest.

    Overlaatst stond op iemand zn profiel:' geef aljeblieft kritiek op mijn quiz.' Dan zeg je der wat van en dan hebt je een woedende 11- jarige op je dak ^-^'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lieve Renée en Coriander
    Het komt er op neer dat 10-11 jarige nog niet echt een goede schrijfstijl hebben maar zo kortaf gaan schrijven zoiets als dit: hey jan, zei piet hey piet, zei jan. Dan nog zonder hoofdletters, leestekens ofzoo.
    And de meeste kotertjes die kunnen er dan niet tegen als je zegt van: Zou je niet wat meer details in je Quiz doen? Like, het is nu zó saaaaaai >,<
    Dan melden ze het, of verwijderen het of gaan je uitschelden. Zielig.

    (...)

    Mensen geef maar toe: Jolien en Annelies zijn wonderkindjes (':

    Zo is het maar net. :'D

    Nee, ik denk niet dat die mensen kunnen schrijven. Maar menig mens, vind iemand anders beter schrijfen dan weer iemand anders. You know? Ikzelf ben 13, en mijn 'schrijftalent' kwam door veel verhalen te lezen en uiteindlijk zélf eens wit papier voor mijn neus te leggen. Ik leerde van andere, en nu nog steeds. Ik zal niet zeggen dat ik goed schrijf, want er zijn vele beteren. Maar ik ben er niet ontevreden over, als ik kijk naar hoe sommige hier schrijven .

    kwa stijl maakt het niks uit maar kwa woordenschat en kennis wel, ik schreef mijn eerste verhalen in die leeftijd


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.