• Yeah.
    Amerika heeft de zieltjes gedingest van Tokio Hotel. We kunnen er niet meer omheen, laten we Amerika bombarderen, hier komen ze niet mee weg!
    Gustav heeft een eetstoornis, Bill staat op het randje van obesitas. Georg heeft zich een coma ingevreten met chocola en nu is al zijn haar eraf, en Tom is zo stoned als een garnaal.
    Hoe the fuuuuck heeft het zo ver kunnen komen? Wij, als geweldige fans hadden dit moeten voorkomen! Maar Amerika, dat verfuckte werelddinges heeft alles voor ons verpest. We haten ze! AMERIKA IS GOING DOOOOWN.

    Fak dat, begin eerst met jezelf voor je Amerika de schuld gaat geven. Het ligt niet aan hen, maar aan jullie: de gestoorde fans.

    leukja,


    -

    groot gelijk,
    laat ze hun ding doen, en als zij er zich goed bij voelen, waarom er dan een probleem van maken?


    .-

    Mee eens :Y)
    Maar dat over Gus & Georg wist ik nie hoor ;O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Kill 'em all!(cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik snap het niet, is het onzin wat je uitkraamt, of heeft Gustav echt een eetstorins. Waarschijnlijk zal dit weer niet zo zijn, maar ja. Ik heb het niet meer zo op tokiohotel en dat is mijn eigen keus.

    Maar jou punt snap ik wel, als je naar iemand anders wijst dan wijzen er 3 vingers naar jou.

    soms schaam ik me diep voor die gestoorde kut fans.
    xx


    -

    Ik snap het niet, is het onzin wat je uitkraamt, of heeft Gustav echt een eetstorins. Waarschijnlijk zal dit weer niet zo zijn, maar ja. Ik heb het niet meer zo op tokiohotel en dat is mijn eigen keus.

    Maar jou punt snap ik wel, als je naar iemand anders wijst dan wijzen er 3 vingers naar jou.

    Het is allemaal crap, wat ik daar zei. :'D

    Wahahah >< Zalig gewoon.


    Walkin' in line.

    soms schaam ik me diep voor die gestoorde kut fans.
    xx

    Ik oowk man ><


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Owke.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja maar dat zei je ookal in dat andere topic.
    Alsin, dubbele shit + geen gerucht.
    slotje