• ik zou graag dingen willen pimpen. kleine dingen. sokken.. strikjes.. weetjewel..? Maar hoe doe je dat? ik heb geen speciale dingen in huis. alleen wat een normaal in huis heeft. ;x weet jij wat?
    x


    EGYPTIAN GOD

    Ga naar de naaiwinkel en koop spullen waarmee je kan ´pimpen´. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gooi alle normale dingen bij elkaar, en ga dan kijken wat je er mee kunt doen.


    Bored.

    Gooi alle normale dingen bij elkaar, en ga dan kijken wat je er mee kunt doen.
    nja, dat heb ik ook wel eens gedaan, heb ik wat gedaan en het leek nérgens naar. weet je een trucje of zo?


    EGYPTIAN GOD

    Je hebt zo van die verf waarmee je kledij kan kleuren.
    Wij deden op kamp keivaak witte sokken, shirts en andere witte kledingstukken meenemen. We deden allemaal elastiekjes in de mouwen enzo, dan in een emmer waar die verf in zat. Dompelden die onder en hielden die te drogen. Als ze droog waren haalden we elastiekjes deruit en dan had je zo'n keigrappig shirt x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    koop watervaste stiften en van die goedkope gympen/fake allstars lekker op kliederen ;3


    We can only learn to love by loving.

    Dreads maken! Ik heb het raadsel opgelost (cool)


    No growth of the heart is ever a waste

    koop wat textielverf en ga je kleren pimpen. kan echt heel vet worden hoor


    Crocky : )

    gewoon alles bij elkaar gooien (:


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Dreads maken! Ik heb het raadsel opgelost (cool)
    hoe?


    EGYPTIAN GOD

    koop watervaste stiften en van die goedkope gympen/fake allstars lekker op kliederen ;3

    juah dat is leuk !! alleen moet ik ze naar afloop altijd van men moeder weggooien >< ik laat mensen er altijd een boodschap op schrijve maar laatst had een jonge er een hakenkruis opgezet ¬¬ die kon ik dus meteen wegdoen! daar ga ik niet mee lopen!


    A Noble was Born in Chaos