• dat heb ik vanavond, en dan gaan ze zeggen wat me advies is(vmbo,havo enzoo) en naar welke school ik kan gaan, maar ik ben zo zenuwachtig is dat dom of is dat normaal?

    haha nee hoor ;]
    dat is wel normaal denk ik :]


    It's not the same without you.

    Normaal.
    Wat was je cito score? =)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hmm, dat is niet raar.
    je moet het maar gewoon over je heen laten komen joh. je kent jezelf het beste en je weet je cijfers. je kunt redelijk inschatten wat je gaat doen, toch?
    die leraren die kennen jou 8jaar waarschijnlijk, dan weten ze echt wel wat ze zeggen.
    en met een beetje nadenken weet jij het ook. ik weet bijna zeker dat jij het advies krijgt wat je verwacht!

    Normaal.
    Wat was je cito score? =)


    Cito = Vmbo-b
    Drempeltoets(ze vonden dat ik hoger kon) vmbo-b met lwoo.
    Cito Eindtoets = vmbo-k
    en me cijfers zijn onvoldoendes en nu begin ik pas voldoendes te krijgen.

    hmm, dat is niet raar.
    je moet het maar gewoon over je heen laten komen joh. je kent jezelf het beste en je weet je cijfers. je kunt redelijk inschatten wat je gaat doen, toch?
    die leraren die kennen jou 8jaar waarschijnlijk, dan weten ze echt wel wat ze zeggen.
    en met een beetje nadenken weet jij het ook. ik weet bijna zeker dat jij het advies krijgt wat je verwacht!



    ze kennen me 9 jaar(Blijven zitten in groep 2), ik deenk zelf dat ik vmbo-b of k haal.

    Had ik ook laatst, was een soort van ouderavond. Tegen mij zei de mentor dat ik de enige was van de havo-instromers die nog een redelijke kans had het jaar door te komen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Vreemd?
    Wij kregen onze tien minuten gesprekken voor de cito. Dit om te voorkomen dat leraren gaan twijfelen als ze de citoscore hebben gezien. In de meeste gevallen wordt het wat je denkt.
    x


    ok

    Nee. Het is normaal. Denk gewoon; ik heb mijn best gedaan, en ik ben super goed. Ze gaan je niet uitschelden of afkraken. YOU ARE GREAT! xp


    EGYPTIAN GOD

    Nee. Het is normaal. Denk gewoon; ik heb mijn best gedaan, en ik ben super goed. Ze gaan je niet uitschelden of afkraken. YOU ARE GREAT! xp

    Ik heb alleen me best gedaan met cito voor de rest met niks.x'D
    nou je weet maar nooit misschien is ze wel chaga.x;D