• Wie kijkt er naar Vuurzee?
    En wat vind je ervan?
    PPS: Vuurzee = Serie

Ik vind hem Awesome..!!

Jij?

--

ik vind het wel Goed!
    Ik kijk het niet heel vaak, alleen als ik bij me moeder ben. Maar binnenkort, ga ik de helle sirie kijken, omdat me vriendin die op Box heeft zegt ze^^

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

ik vind het wel Goed!
    Ik kijk het niet heel vaak, alleen als ik bij me moeder ben. Maar binnenkort, ga ik de helle sirie kijken, omdat me vriendin die op Box heeft zegt ze^^

Je kan hem ook online kijken, bij google intypen: Vuurzee gemist, en dan de eerste site, kan je vanaf aflevering 1 van seizoen 1 kijken tot en met Nu. :)

--

Ik vind het ook een leuek serie

(...)

Je kan hem ook online kijken, bij google intypen: Vuurzee gemist, en dan de eerste site, kan je vanaf aflevering 1 van seizoen 1 kijken tot en met Nu. :)

Echt? Omg, dat ga ik eens doen XD
    'k vind de serie fantastisch. Paar jaar geleden was ze in België ook op tv. nu niet meer :( Nu in Nederland wel dan? ^^

I'll need a little more luck than a little bit.

klikt miss raar maar waar gaat vuurzee ovr??

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

klikt miss raar maar waar gaat vuurzee ovr??

een meisje aan zee dat verdwenen is enzo. Làng verhaal XD Ga gwn es opzoeke fso? ..

Ikke niet :'3

I don't need words to feel those lips.

Maar.. 't lukt niet echt op ernaar te kijken met dat 'aflevering gemist' gedoe ..

Heb er weleens van gehoord.
    Mijn moeder vind het leuk =P

Je bent nooit uitgeleerd.