• Boe,Schrik,Gil,Krijs,Dood ;3

    Let's start.
    Kies de leukste

    1 :



    (..) is anders dan de meeste tieners. ze staat bekend om haar aparte stijl,haar verlegenheid en vooral omdat ze arm is op een school vol rijken. wanneer een (..),een van de populaire jongens een weddenschap afsluit met zijn vrienden waardoor hij met (..) uit moet gaan,is het eerst maar afzien. Hij wil haar niet en zij wil hem niet. maar wat als ze verliefd worden ?




    2 :
    (..) McGrey is een monsterjaagster[/weet ff geen ander woord]. ze dood Weerwolven,Vampiers en andere mythisch ongedierte voor haar werk. (..) krijgt op een dag een klus aangeboden in een klein stadje in Roemenië,wanneer ze daar aankomt wordt ze gebeten door haar grootste vijand een weerwolf/vampier. (..) krijgt te laat haar tegengif en dus is ze veranderd in haar grootste vijand. haarzelf doden lukt niet,maar leven met haar geheim kan ze al helemaal niet...


    3 :

    (..) is een heel gewoon meisje,met een heel gewoon leventje. ze heeft niet erg veel vrienden maar wie ze heeft zijn voor altijd,haalt gemiddelde cijfers op school en woont bij haar vader,omdat haar ouders gescheidden zijn. ze heeft een passie : Zingen. wanneer ze op een dag met een vriendin zingt op een feest in de stad,wordt ze ontdekt en al snel is ze wereldberoemd,maar wat als dat wereldje niet is wat ze wil.. wat als ze liever weer normaal wil zijn.




    invullen:
    Origineel?
    welk idee ?
    Titel ?
    Namen hoofdpersonen?


    We can only learn to love by loving.

    Origineel?
    Jaaa =D
    welk idee ?
    1 & 3 zijn het best:Y)
    Titel ?
    1; One date.
    3; I've got my rockmoves.
    Namen hoofdpersonen?
    Emily, Mark, Jason, Claire.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Origineel? Ja, 2 is het orgineelst.
    welk idee ? 2.
    Titel ? A monsterslayer, with a big problem!
    Namen hoofdpersonen? Claire, Lena, Noor, Dianna, Samanta, Phoebe.
    Dave, Jack, Don, Pablo, Patrick, Andres, Chris.


    Your fingerprints are on my heart.

    ^^ whaha schiet er niet veel mee op hihi ;3


    We can only learn to love by loving.

    Origineel? Ja, 2 is het orgineelst.
    welk idee ? 2.
    Titel ? A monsterslayer, with a big problem!
    Namen hoofdpersonen? Claire, Lena, Noor, Dianna, Samanta, Phoebe.
    Dave, Jack, Don, Pablo, Patrick, Andres, Chris.


    Indeed!<3

    Vooral Lena is leuk![/Ego]


    everything, in time

    (...)

    Indeed!<3

    Vooral Lena is leuk![/Ego]


    Ego kindje ;3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Ego kindje ;3


    Geloof me, het blijft bij mijn naam. Ik zit bij een psychiater om mijn zelfbeeld hoger te maken.=X[/Niet dat dat werkt]


    everything, in time

    Idee 2.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.