• Soms, als ik slaap, wordt ik ineens gillend wakker van de pijn. Dan is er zo'n heel brandend gevoel aan de achterkant van mijn rechteronderbeen. Alleen daar, héél soms en enkel 's nachts.
    Dan gil ik echt heel de boel bijeen van de pijn, en lijkt het eeuwen door te gaan. Plots stopt het dan en voel ik er niets meer van.
    Het is geen kramp, want dat heb ik vaak tijdens zwemtrainingen aan mijn voet. Het is echt een brandend gevoel. Alsof mijn been afgehakt wordt. ><
    Enig idee wat het is?

    Hmm, best raar ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb het altijd in mijn bovenbeen én onderbeen. In een opwelling ga ik dan gewoon huilen. Maar de dokter ziet er niets verkeerds aan. Ik moest toen voor mijn allergie naar de eerste hulp en ik vertelde hem over die pijn. Bleek normaal te zijn. ><


    -

    Geen idee, dat heeft volgens mij iedereen wel 's nachts als je wakker word. Omdat je spieren dan weer gevoel terug krijgen ofzo. Althans zoiets zei onze biologie lerares altijd. Of zoals mijn vriendin altijd zei, dan keert je ziel terug uit dromenland.


    Elegance is refusal.

    Geen idee, dat heeft volgens mij iedereen wel 's nachts als je wakker word. Omdat je spieren dan weer gevoel terug krijgen ofzo. Althans zoiets zei onze biologie lerares altijd. Of zoals mijn vriendin altijd zei, dan keert je ziel terug uit dromenland.

    Nee, het is echt iets in mijn been. We zijn er nu bijna zeker van wat het is. Het is waarschijnlijk bloed dat stolt in mijn aders in mijn kuit zodat ze verstopt geraken en er geen bloed meer doorkan. Vandaar die hevige pijn en na een tijdje is het weer weg, omdat die stolling weggeduwd is.
    Eerst had ik het echt met maanden tussen, nu nog maar weken. Als het zich vaker en sneller na elkaar gaat voordoen, moet ik naar het ziekenhuis.

    ik zou even naar de dokter gaan hoor als ik jou was XxX


    /