• Op iedereen die een leuke opa&oma heeft.

    want ik heb maar een opa en die negeert mij als ik er ben en praat alleen tegen mijn hond x_x
    Mijn oma probeert me uit te roken met der sigaretten en scheld me half uit als ik der ben

    en mijn andere oma zie ik nooit maar zij is half blind en een begint volgens mij ook al een beetje te dementeren.

    dus ik ben jaloers op iedereen die een leuke opa en oma heeft. van die grootouders die met je praten,tijd voor je makne en naar je luisteren.. );


    We can only learn to love by loving.

    mijne heeft het enkel over zichzelf.


    it's cool to know nothing.

    Aahm,, ik dacht dat mijn
    grootouders al erg waren maar
    wat erg =( Het spijt me voor je
    Xx Luck


    Live your life, be happy, it's everything you need...

    opa&oma een kant zijn dood.
    En de andere kant is wel... mwah. Mijn oma rookt alleen maar en zeurt over haar knieen enzo. En mijn opa.. Mijn opa is heaven. Hij is zoo gaaf =3 Dat is het enige leuke aan die kant vd familie, maar nouen =]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Mijn oma langs de ene kant is helemaal gaga, ze is niet helemaal goed meer & vergeet vaak dinge, ziet niet goed en zo, & het is niet egtl euk om daar mee te praten

    Mijn oma en opa langs de andere kant zijn wel cool, ze zijn nog heel goed, & je kan er wel mee prate, ook al nie zoals je met je moeder of zo praat :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn papa negeert mij gwn de hele tijd...
    en mijn opa's zie ik gwn bijna nooit.. [/niet dat dat erg is]


    Get outta my head!

    Ik hou vn mijn oma. Ze verwent me te hard. :')


    A. ikmisje.

    ik heb alleen nog maar een rare oma


    Love is the movement <3

    mijn ene opa & oma heb ik nooit gekend en de andere zijn de fantastisch, dat ik wou dat ze een levenelixer hebben ofzo...en vooral als ze zeggen dat ze nooit boos op me kunnen zijn... love them


    We are only a moment.

    Mijn ene opa kan alleen maar zeiken, mijn andere opa luisterd alleen maar naar Jazz en kan ook nerges anders over praten, en mijn enigste oma vind dat ik ''gothic'' ben met mijn make up, fijn fijn :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    ik had een opa(die nu overleden is) die helemaal niks om me gaf ><

    heb nog alle mijn grootouders en mijn bomma aan papa's kant.van haar heb ik een schrijfverslaving opgelopen waardoor ik nu op quizlet heb.

    vind het echt erg voor je dat je niet zo'n leuke grootouders hebt


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik heb vn de week nog tegen mijn bompa staan roepen,, eigenlijk wel erg als ik er nu over denk.
    Dee was echt kwaad op mij.
    Da was kei raar.

    Jij mag dus jaloers op mij zijn. :Y)
    grapje : )


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn beide opa's zijn overleden, beide nooit gekend. Mijn beide oma's zijn saai (A)


    -

    Als ze gemeen zijn, moet je ze btr opvoeden :D Of.. anders zijn het geen goeie opa en oma :p


    hhhh woah