• Een vriendin heeft er voor gezogt dat het uit is tussen my en myn (ex)lief , ik en T*[exlief] hadden een menings verschil en A*[vriendin] is da te weten gekomen , en dan heeft zy tegen T gaan zeggen dat ik beter kan verdienen dan hem , ze zei ook nog dat hy een player is , en nog zo van die dingen ,

    Wat moet ik nu doen ? Ik hou nog van T , maar hy zegt dat A er voor gezorgt heeft dat hy het heeft uitgemaakt ,
    ik ben er kapot van ,
    Hoe kryg ik da nu opgelost ?

    Ik hoef geen medelyden ofzo .

    *Letters zyn verandert voor privacy redene

    X


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    ga met hem praten?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zeg het tegen hem, precies zoals je het hier hebt neergezet. Als jullie echt van elkaar houden moet je je hier niet door laten stoppen.


    BAM!

    ga met hem praten, zeg dat jij niet denkt wat je vriendin denkt.. maar laat hem ook weten dat je het laf vind dat hij het daarom heeft uitgemaakt (als je dat doet, vind ik namelijk wel) Misschien komt het ook wel niet allemaaal door je vriendin hoor. Ik bedoel, dan zou hij wel echt dom zijn om jou daarvoor te dumpen!!


    rawr! I'm a pirate

    Zoals ze hier boven al zeggen.. Ga met hem praten. Dat helpt echt. Als hij echt om je geeft zal hij heus wel naar je luisteren, doet hij dat niet heeft misschien je vriendin wel gelijk. Dan blijft het natuurlijk wel rot voor je. Maar je vriend hoort te luisteren naar je. Zeg in ieder geval iets van: "Wat A gezegd heeft, ben ik het echt niet mee eens. Als ik jou echt zo'n player had gevonden, waarom nam ik dan met je. Als ik beter kan krijgen, waarom voelt het dan alsof jij het beste voor me bent." Laat hem echt duidelijk weten dat hij echt heel belangrijk is voor hem.. En praat gewoon al jullie problemen uit.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Zoals ze hier boven al zeggen.. Ga met hem praten. Dat helpt echt. Als hij echt om je geeft zal hij heus wel naar je luisteren, doet hij dat niet heeft misschien je vriendin wel gelijk. Dan blijft het natuurlijk wel rot voor je. Maar je vriend hoort te luisteren naar je. Zeg in ieder geval iets van: "Wat A gezegd heeft, ben ik het echt niet mee eens. Als ik jou echt zo'n player had gevonden, waarom nam ik dan met je. Als ik beter kan krijgen, waarom voelt het dan alsof jij het beste voor me bent." Laat hem echt duidelijk weten dat hij echt heel belangrijk is voor hem.. En praat gewoon al jullie problemen uit.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Praten :3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik snap het niet, die vriendin heeft tegen hem gezegd dat jij beter kan verdienen en dat hij een player is. Waarom heeft hij het dan uitgemaakt met jóu? Bovendien vind ik het bullshit dat hij het uitmaakt vanwege haar mening. Je bent met z'n tweeen verantwoordelijk voor een relatie, daar heeft die vriendin niks van doen.
    Dan kan ik net zo goed zeggen: ik ben gezakt door mijn vriendin.
    Like what the hell? Achterlijke redenering...


    No growth of the heart is ever a waste

    Hier mag een slotje op , alles is opgelost , tog bedankt voor de reactiies
    X


    Jullie zullen altyd by ons blyven x