• Het kan me niet schelen dat er al mensen zijn met dit onderwerp, ik vind het gewoon een onderwerp waar ik goed over kan schrijven. Mijn oom heeft kanker gehad en is eraan doodgegaan.
    Hier de inleiding van het verhaal:

    Het "negeren" van iets. Negeren is een groot woord. Waarom mensen vele dingen negeren? Omdat ze de waarheid niet onder ogen willen zijn. De waarheid is hard. En daarom moet je zoiets nooit negeren. Al is het iets piepkleins. Dingen hoeven niet "groots" te zijn om iets groots te veroorzaken.
    The truth hurts, and lies worse.


    Weet iemand een titel.

    Ja TH komt erin voor. Geen lovestory : D

    Is het een goed idee - ondanks er al meerdere series over zijn?


    -

    Het maakt niet of er al meerdere series zijn. Het gaat erom dat jij een verhaal schrijft waarover je goed kan schrijven en kan inleven.

    Op zich vind ik deze al heel mooi: The truth hurts, and lies worse.


    Think before you act.

    Het maakt niet of er al meerdere series zijn. Het gaat erom dat jij een verhaal schrijft waarover je goed kan schrijven en kan inleven.

    Op zich vind ik deze al heel mooi: The truth hurts, and lies worse.


    Bedankt <3
    Die had ik inderdaad zelf ook in gedachte. ^^


    -

    Ik heb ook een serie waar kanker een rol speelt, alleen is het dan in de toekomst geschreven.

    Mijn beste vriendin is nu aan het revalideren na haar operatie. Ze had botkanker.


    Think before you act.

    Ik heb er een over. Maar wat maakt dat uit? Ik vind het idee goed. Ik zou hem maken als hij komt en de titel vind ik er ook goed bij passen. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vind het wel een goed idee, En de inleiding is al praachtig geschreven. <'3


    A. ikmisje.